Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, September 18, 2015

BAPA KOMUNIS TANAH MELAYU PUNCA SEGALANYA


Kesimpulannya, LIM KIT SIANG adalah PUNCA segala masalah politik di negara kita. Dia meniup sentimen benci Kerajaan yang ditubuh melalui Pilihanraya.

LKS mengajar Cina DAP bahawa semua dasar kerajaan adalah buruk kecuali wang yang disumbat ke Mulut mereka. 

Empat kali Bershit 1,2,3,4 semuanya telah menjejaskan perniagaan orang Islam dan orang Melayu di Jalan TAR dan Masjid India sebaliknya baru satu kali Himpunan Merah LKS menuduh ianya menjejaskan perniagaan orang Cina! Bullshit dan Hikpokrit punya LKS, kalau kena kepada Cina DAP tahu pula menyalak! Betul-Betul serupa perangai Anjing!

LKS juga yang merosakkan sambutan dan vanue sambutan Hari Kemerdekaan di Dataran Merdeka terpaksa dipindahkan gara-gara Cina DAP yang menyalak-nyalak seperti Anjing di malam sambutan Merdeka 2015! 


Hari sepatutnya semua kaum bergembira meraikan Hari Kemerdekaan tetapi LKS gunakan untuk merosakkan majlis negara kita.

Patutlah Hj Hadi sebut menyalak ANJING dan BABI di atas Bukit! 

Selama 4 demo Bershit dan Hindraf di mana LKS mempertahankannya sebagai hak asasi dan demokrasi, Kenapa Himpunan Merah baru satu kali sudah menggelabah seperti Anjing Kurap!

LKS sejak dulu mengajar Cina DAP supaya kencing merata-rata. Semasa Bershit 4.0 Cina DAP kencing mural Tunku Abd. Rahman. Semasa Muktamar PAS juga LKS hina Hj Hadi dan semasa Bershit 4.0 LKS suruh Cina DAP PIJAK kepala Hj Hadi. Sepanjang LKS lahir di Malaysia pernah kamu dengan dia mengaku salah? Pernah dengar LKS minta maaf? 

Pada tahun 1969 LKS kencing depan Rumah Dato Harun, Cina DAP LKS keluarkan lancaunya di atas lori sambil tunjuk kepada gadis-gadis Melayu, LKS bawa penyapu 1969 dan semasa Bershit 4.0 juga bawa penyapu. Siapa ajar bawa Penyapu? Sudah tentulah arahan Cauvanis LKS!

Jadi siapa yang perlu memohon maaf kerana menimbulkan perbuatan rasis tersebut? Jawapannya tiada lain LKS dan DAP!

Apabila Himpunan Merah dengan lautan manusia, LKS bergegar ketakutan. CINA DAP lari meninggalkan negara. Teresa Kok melancong ke London, tak kesah pun kerana dia andartu seperti Ambiga Pro Lesbian LGBT. Biarlah dia mencari keseronokan di kota London kota LGBT !

Persoalannya, adakah Lim Kit Siang sudah nyanyok atau buta ! Kita tahulah LKS sudah merawat matanya yang rosak itu... Jangan-jangan LKS pakai mata palsu mata yang diderma atau mata yang dibeli. Patutlah pandangannya semakin kabur. Betullah kata Hj Hadi, yang disalak di atas bukit adalah Babi dan Anjing!

Dan sekarang Sultan Johor pun sudah murka kepada Cauvanis Anjing Dan Babi! Sekarang, gara-gara LKS orang-orang Cina yang sekadar ikut-ikut rasa ketakutan dan tidak selesa. Semua salahkan LKS malangnya LKS salahkan kerajaan. Gaya LKS lempar batu sembunyi tangan! Sama gaya Anjing di tepi jalan sudah kencing Anjing itu terus lari meninggalkan air kencingnya!

Akhir kata, tiada maaf bagimu LKS. Jika Low Yat dan Petaling Street ditutup kerana tiada pelanggan... PUNCA sebenarnya ialah LIM KIT SIANG BAPA RASIS MALAYSIA! 

3 comments:

Anonymous said...

LKS PUKIMAK NOMBOR SATU...LGE PUKIMAK NOMBOR DUA.

TINGGAL DI TANAH MELAYU TETAPI KURANG AJAR DAN BIADAP MACAM TANAH MELAYU NI MILIK DATOK NENEK PUKIMAK 2 EKOR NI

Anonymous said...

Sebenarnya bangsa bawaan penjajah tak tahu nama MALAYSIA tu bermaksud TANAH MELAYU lebih-lebih lagi generasi pendidikan vernakular totok.

tobeng said...

Tapi cina komunis ni ramai barua Melayu dia,jangan tak tahu.Melayu2 selangor paling ramai suka jadi barua cina ni.Dulu cina ni lah yg cetuskan 13 mei.Target lks cuma mahu kuasai Tanah Melayu,tapi barua2 dia kata,'mana boleh cina jadi pm,apa nak takut?'Yg barua2 ni buta tak nampak,boleh aje cina2 ni jadikan Melayu sebagai PM boneka dia.Lantik sekor barua Melayu jadi calon parlimen.Bila menang pru14,dap paling banyak kerusi dalam pakatan 2.0 jadi Melayu barua ni dap lantiklah jadi pm.Susah sangat ke dap nak dapat kuasa?Bolo punya Melayu kata lks

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa