Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, March 01, 2012

WAJIB BACA:KISAH KOPI YAHUDI DAN UMAT ISLAM!!!

Howard Schultz, Pengasas, Pengerusi, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Starbuck 
BOIKOT STARBUCK COFFEE!!!




Howard Schultz, Pengasas, Pengerusi, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Starbuck yang memiliki 31.6juta saham Starbuck yang bernilai $1.4 bilion pada Nov 2011 adalah seorang zionis yang aktif.

Pada 1998, dia telah dianugerahkan "The Israel 50th Anniversary Friend of Zion Tribute Award" oleh Jerusalem Fund of Aish HaTorah di atas khidmat dan sumbangnya kepada pergerakan Zionis yang memainkan peranan penting dalam memastikan hubungan rapat di antara Amerika Syarikat dan Israel.

Jerusalem Fund of Aish HaTorah, gerakan sayap paling kanan untuk penubuhan negera Israel, telah menaja senjata api kepada Penyembelihan Jenin yang diketuai oleh General Shaul Mofaz.

Mereka juga menaja media Zionist, yang terkenal sebagai kumpulan pendesak iaitu honestreporting.com, menerbitkan dan mengeluarkan satu filem propaganda berkaitan Islamophobic yang berjudul “Obessession”.

Starbuck dengan bangganya mempamerkan anugerah "The Israel 50th Anniversary Friend of Zion Tribute Award" di laman web mereka, namun apabila gerakan boikot produk Yahudi bermula, anugerah tersebut telah hilang dan tidak dipamerkan lagi.

Howard Shultz yang juga bekerja sebagai seorang propagandist untuk Israel sering mendapat pujian dari Kementerian Luar Israel kerana menjadi kunci utama kejayaan hubungan baik Amerika Israel.

Pada 4 April 2002, ketika tentera Israel menyembelih dan membunuh penduduk Palestin di Jenin, Howard Shultz membuat satu ucapan proaktif yang menyalahkan Palestin di atas Intifada yang berlaku adalah Anti Semitic dan menyeru dunia untuk terus menyokong dan bersama Israel.

Starbuck juga menaja pengumpulan dana untuk pembentukan negara haram Israel. Pada masa di mana semua perniagaan menarik balik dan keluar dari Israel, Starbuck menegaskan dan meneruskan bantuan kepada Israel untuk terus mengukuhkan ekonomi Negara haram tersebut. Walaupun usaha Howard membuka lebih banyak cawangan Starbuck di Israel gagal, dia bersumpah Starbuck akan terus bagi memastikan negara Israel akan tertubuh dengan jayanya.

Starbuck telah membuka cawangannya di Markas Tentera Amerika di Afghanistan dan Iraq juga satu cawangan di pusat penyeksaan di Telok Guantanamo. Seorang pegawai perhubungan awam Starbuck berkata, “Starbuck sangat hormat dan kagum kepada pasukan Tentera Amerika yang telah menggadaikan nyawa bagi keamanan, kebebasan, demokrasi dan keselamatan rakyatnya serta dunia seluruhnya.”



Pada umat Islam yang merasakan minum kopi Starbuck sebagai satu cara hidup yang terkini, ketahuilah bahawa wang yang anda bayar untuk secawan kopi itu adalah dana bagi membunuh saudara anda di Palestin.

Sebarkanlah hal ini dan jangan jadi antara penyumbang kepada penubuhan negara haram Israel.

Dan ingatlah, Yahudi adalah musuh Islam yang nyata!!!!

JPX

2 comments:

Anonymous said...

Sudahlah JP, kau sdiri lepak kat Starbuck

Anonymous said...

aq rasa xslh kot dia bgtau prkara sbnar.pandangla pd kbnaan yg dia ktakn jgn pndng pd kmungkaran yg dia lkukan.smua org ada pluang utk bramal.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa