Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, March 02, 2012

SERANGAN KOMUNIS DI HULU LANGAT: PERDANA MENTERI DILAPORKAN TERSELAMAT


Kononnya mereka datang menyerbu ke situ kerana mahu berjumpa sendiri dengan DS Najib bagi meminta pembinaan dan operasi loji Lynas di Pahang dibatalkan dengan segera.

Walaupun sudah dinasihatkan secara baik oleh pasukan keselamatan yang bertugas agar tidak menimbulkan sebarang masalah, perempuan kertu tersebut bersama rakan-rakannya langsung tidak peduli. 

Malah mereka dengan lagak sombong cuba menyerbu masuk kedalam kawasan dimana majlis yang akan dihadiri oleh DS Najib itu bakal berlangsung.

TERIMA KASIH KEPADA POLIS...
TAHNIAH KEPADA YANG BERKAWAL...
KALAU TIDAK MAHU HURU HARA JADIKNYA...

KEPADA CINA LAHANAT YANG CUBAT BUAT KACAU...
JANGAN CUBA MAIN GILA...
KAU SEMUA NAK APA LAGI????
HARI KAT KUANTAN TAK PUAS KE KAU BERHIMPUN???
KAT PENANG PUN HARI TU KAU DAH BERHIMPUN...
APA KAU NAK LAGI???
KALAU YER PUN KAU NAK TUNJUK BESAR KEPALA...
BUKAN KAT SINI TEMPATNYA...
KAU KAJI BALIK MANA ASAL USUL KAU...
BUMI APA YANG KAU PIJAK...
JANGAN INGAT KITA DAH SETUJU KONGSI...
KAU CINA BOLEH BUAT APA YANG KAU SUKA...

JPX

Kerana sakit hati dengan kebiadaban yang ditunjukkan oleh oleh Lee Kee Hiong dan rakan-rakan DAPnya yang langsung tidak mahu mengikut arahan yang dikeluarkan oleh pasukan keselamatan, sekumpulan pemuda yang kebetulan berada disitu telah bertindak membuat benteng bagi menghalang laluan mereka.

Walaupun laluan mereka dihalang, Lee Kee Hiong dan rakan-rakannya masih tidak peduli. Mereka tetap menyondol-nyondol mahu masuk. 

Ketika inilah berlaku kejadian tolak menolak diantara pemuda-pemuda yang membuat benteng dan kumpulan Lee Kee Hiong yang menyondol-nyondol mahu masuk.

Yang kelakarnya, dengan sedikit tolakan, atau lebih tepat lagi dengan satu tolakan yang lembut, dua orang daripada pengikut Lee Kee Hiong dengan tidak semena-mena jatuh terjelepuk ditepi jalan. 

1 comment:

Anonymous said...

cara typical DAP & PKR, cube nak wujudjkan sentimen racist, India dgn hindraf nye cina hijau ni pulak la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa