Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, January 23, 2014

GEMPAR:PERANGAI ANWAR IBRAHIM PUNCA NURUL IZZAH BERCERAI!!!???


Kesah perkahwinan anak bekas banduan dan peliwat, Nurul Izzah yang berantakan yang hampir ke arah perceraian kini semakin hangat diperkatakan di laman media sosial.

Mana tak hangat, anak pembohong paling besar dalam sejaran peradaban manusia iaitu Anwar Ibrahim ini juga tak kurang hebatnya dari papanya.

Nurul Izzah dikatakan telah menfailkan perceraian di bawah Fasakh (untuk membatalkan perkahwinan itu) pada akhir Disember melalui petisyen di Mahkamah Syariah.

Suaminya, Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim, yang dipercayai telah menerima petisyen itu pada 16 Jan, telah meminta penangguhan dua minggu berhubung perkara itu untuk beliau menyediakan kesnya.

Dari sumber yang diketahui, suami Nurul Izzah sendiri yang mahu perceraian ini berlaku kerana sudah tidak tahan dengan perangai durjana pak mertuanya, Anwar Ibrahim.

Kejahatan Anwar Ibrahim dan kerosakan yang dilakukan ke atas negara ini dek kerana perangai biadap serta cita-cita Anwar mahu jadi Perdana Menteri sudah keterlaluan dan memaksa Raja Shahir meninggalkan keluarga yang penuh dengan masalah akhlak dan moral itu.

Raja Shahir juga dikatakan sudah tidak tahan dengan pandangan negetif rakyat ke atas dirinya kerana gagal mendidik dan membentuk akhlak yang baik terhadap isterinya. 

Untuk rekod, Setakat ini, tiada sebarang pengakuan dan keterangan bagi mengesahkan perkara tersebut.

Nurul Izzah, 33, Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim, 35, telah berkahwin pada 9 Mei 2003.

Aku rasa, takde saper yang boleh tahan kalau dapat pak mertua macam Anwar Ibrahim ni. Dah lah pembohong besar, lepas tu muka jenis tak tahu malu.

Kita nengok aja apa yang terjadi pasal cerita dia tak boleh masuk Jepun. Sekejap dia cakap itu, sekejap dia cakap ini. Dia bohong lepas tu dia kantoi diri sendiri. Kan buat malu jer...

Pada Raja Shahir, kalau itu yang terbaik, lepaskan aja minah hangit tu. Ramai lagi yang baik boleh buat ganti. 

Carilah yang lebih Islam dan yang lebih elok perangainya dari sekarang ni...

JPX

24 comments:

Anonymous said...

Wah, ada can la Chegu Bardigol masuk jarum lepas ni. Peluang cerah tambah satu cawangan kalau begini. Nampaknya chegu Bardigol kena cipta isu supaya dapat perhatian bakal bapak mertua dia nanti....

Anonymous said...

Saya simpati pada penulis. apabila di hujung nyawa nanti pasti menyesal kerana masa tu nak mintak maaf pun pada mereka yang kamu buruk burukkan pun tak sempat, Sebenarnya, tulisan kamu tidak mencerminkan Islam . Malu.

Anonymous said...

Janganlah jadi manusia munafik yg suka tabor fitnah...inilah bezanya antara akal manusia dan akal lembu.

Anonymous said...

mengeja pun macam budak x habis sekolah , ada hati nak kutuk org yg berpelajaran mcm anwar..belajar mengeja dulu la ..bru la menulis blog..sana sini salah eja..

Anonymous said...

mengeja pun macam budak x habis sekolah , ada hati nak kutuk org yg berpelajaran mcm anwar..belajar mengeja dulu la ..bru la menulis blog..sana sini salah eja..

Anonymous said...

Macai detected..

siti salwany abu hasan said...

Kalau tuntutan fasakh tu..nurul yg inta cerai..bukan suami dia yg nak cerai..aduhai...celik la sket bro...

Anonymous said...

Hallo bro..kalau dah kata fasakh..perempuan la minta..bukan lelaki..aduhai...akal taruk mana bro...kesian.....

siti salwany abu hasan said...

Kalau tuntutan fasakh tu..nurul yg inta cerai..bukan suami dia yg nak cerai..aduhai...celik la sket bro...

Anonymous said...

Bro...Anwar ni klu betul nk jdi PM dh lama
...tp yg penting kebenaran

Anonymous said...

Kalau suami sendiri tak mahu meneruskan perkahwinan, caranya dengan lafaz cerai talak, bukan fasakh. Fasakh itu permohonan dari pihak isteri dan beban bukti di atas isteri untuk membuktikan dia punya sebab yang kukuh untuk membubarkan perkahwinan itu. Allahuaalam

Anonymous said...

Mak ai, sedor ke xsedor mase dok buat fitnah nie??ke mabok ketum? kalau suami dia yg memang dah taknak izzah dan xtahan ngan anwar, dia lah yg mitak cerai, bukan nurul izzah.. walawei..ada akai xguna, 2 la dok sebok hal rumah tangge org, check rumahtgge sdri kot2 lg terok jadinya..pdn muke..hehe

Azmi Sham said...

senang je cakap orang ni peliwat ke apa. yang penting semua orang tahu. kalau betul xpe lah. kalau salah siapa yang nk tanggung dosa bila mati nanti? page dah bagus dah bila letak petikan surah . tp diri sendiri tak dapat hidayah. mari kita sama-sama doakan beliau menerima hidayah. amin

Anonymous said...

Aku nk pilih yg baik hati merompak duit rakyat dan lebih islamik macam kak Rosmah Mansur lah. Dah la cantik pakai baju sendat, kaya raya sebab duit tabung banyak simpan sejak kecil, nanti boleh dia bagi aku jual handbag mahal2 tu. Eh... cop jap. Bukan ke kak mah tu abg Jib ambik secondhand. Maknanya abg Jib & kak mah pernah perak peranda la dalam perkahwinan terdahulu? Cian sungguh.. tapi abg nuar tak gitu. Nurul izzah pun belum soheh lagi. Insaf la jadi macai. Kak mah tak bagi hang kaya pun. Habuk pun tak dapat. Cukuplah jadi penjiwa petriotik kepada UMNO.

Anonymous said...

Parti dajal semalaysia diketuai oleh Anwar Jubor Anak Beranak. Yang komen2 di atas ini semua penghirup najis dan lendir hubungan haramjadah pakatan haram. Memang dasar celaka haram punya penjilat Nuar Jubor.

Anonymous said...

Hahha...masih ada jugak org yg taksub ngan anwar..hahha..ada otak pakai ada mata pandang...if anwar buat fitnah..sokong seks sejenis..sokong israel..korng ckp dier betul ker...pemimpin yg bagus x akan terdesak untuk menjadi pm...pemimpin yg bagus akan coba membantu rakyatnya..bukannya hanya bercakap atau mengutuk org lain..setiap ceramaah anwar semuanya berbentuk fitnah..menghina..ckp seolah olah dialah yang layak..riak..kalau nak crita psal anwar seribu muka surat x habis..sebab tue bnyk kwn2 baik nya tingglkan dia..just org yg sokong dia is org yg gilakan kuasa..

Anonymous said...

Dapat lah sultan melaka raja jan jd menantu nuar....

Anonymous said...

Ampun tuanku....raja jan sultan melaka yang tak ditabalkan...ni lah masanya tuanku masuk meminang nurul izzah...perempuan pujaaan tuanku

Anonymous said...

rasa cam busuk tengok si nurul ni. ntah ler...

Anonymous said...

Tuanku patik nasihatkan usahlah berangan angan nak jadi menantu si nuar ni..nanti beterabor pulak najis tuanku di koje kan pak mentue

Anonymous said...

islamnya anwar Ibrahim he... semua perbuatan dan kata2 anwar sangat sangat mencerminkan Islam agaknya

Anonymous said...

terlupa nak mintak DOA diberi hidayah pads diri sendiri ke?

Anonymous said...

seruju sangat. . 99% warga Malaysia di aniaya sampai talk mampu beli betas. berlapar berminggu2 sebab dok kene aniaya. Bawaklah bersyukur bro.Biarkan pakar ditempatnya. KO yang tak pakar diam lagi baik

Anonymous said...

Buah Betik Baik Arh!!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa