Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, July 14, 2015

NAMA PARTI ORANG KALAH PEMILIHAN PAS DIUMUMKAN:KEKALKAN TUGAS SEBAGAI HAMBA KOMUNIS!!!


Democratic Islamic Party, itulah nama untuk “wadah baharu, Islam yang lebih berakhlak” yang telah diwar-warkan oleh Mat Sabu dan G18 sebelum ini apabila tersungkur menyembah bumi pada muktamar Pas – 61 baru-baru ini.

Sumber memberitahu, G18 menggunakan platform Parti KITA, di mana mereka telah menyelesaikan beberapa isu yang berkaitan bagi memenuhi keperluan ROS. Jika diluluskan, selepas ini Parti KITA bakal dikenali sebagai Democratic Islamic Party atau singkatannya DIP.

Penulis difahamkan DIP akan dipimpin oleh Dato’ Dr. Siddiq Fadhil, Presiden (Wadah Pencerdasan Ummah Malaysia (WADAH)) semenjak tahun 2005 hingga kini. Muhammad Sabu pula bakal menjawat jawatan Timbalan Presiden, Democratic Islamic Party.


Untuk lain-lain senarai jawatankuasa, penulis menjangkakan ia bakal diisi oleh G18 termasuklah Salehuddin Ayub dan Mahfuz Omar, kecuali mereka berdua bertindak untuk menerima tawaran untuk menganggotai jawatankuasa PAS Pusat.

Sumber yang sama juga mengesahkan, DIP sedang berusaha untuk memujuk seorang agamawan “marhaein” di sebelah utara semenanjung untuk menyertai mereka. Manakala Phahrolrazi akan terus memimpin PASMA, sebagai strategi untuk bergerak dengan platform parti politik dan badan bukan kerajaan.

Melalui sumber lain pula, benarkah dakwaan bahawa wujudnya “deal” untuk “pengambilalihan” Parti KITA oleh G18 yang melibatkan RM140 ribu selaku “minyak pelincir”

2 comments:

Anonymous said...

Wahai Mat Sabun, & geng toksahlah guna nama Islam,kerana kamu semua adalah penjual nama Allah dan ingin berkerjasama dgn penentang hukum Allah,juga menyokong pengamal perbuatan di kutuk Allah,nanti kamu semua di timpa bala.Buat lah apa parti pun tapi sebagai umat Islam saya mohon jangan nama Islam di gunakan dan di cemarkan utk tujuan politik kotor.

Asaif Barkiya said...

Parti ahlul jebon yang di kepala dongakan oleh mat s.Dia ni yang ber IQkan 37,lebih 2 daripada Chipanzee yang ber IQ kan 36 bakal bertahan agaknya berapa lama jika parti jebon di tubuhkan.Sila beri jawapan anda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa