Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, March 28, 2015

CERITA MALAM MINGGU:PONDAN YANG BELOM BUAT PEMBEDAHAN TUKAR JANTINA DESAK NAJIB RAZAK UNDUR!!!

Kitalawan - Sogo-5
SEORANG PONDAN YANG KELIRU DENGAN JANTINA DIA SENDIRI ANTARA YG TURUT SERTA

Semasa himpunan #kitalawan di perkarangan Kompleks beli belah Sogo pada 7 Mac 2015 lepas portal pro PR melaporkan lebih 10,000 hadir walau hakikatnya jumlah sebenar sekitar 3,000 orang.

Hari ini di tempat yang sama berlangsung lagi himpunan serupa agaknya berapa puluh ribu pula jumlah kehadiran yang mahu dinyatakan? 5,000, 15,000 atau 20,000?

Berdasarkan pemerhatian rakan-rakan penulis di sekitar Sogo sekejap tadi angka kehadiran terhampir pun hanya sekitar 400 orang, itu pun termasuk orang ramai yang sekadar memerhati dari jauh.

Jumlahnya jauh berkurangan berbanding himpunan sebelumnya. Membuktikan orang ramai semakin muak dan bosan dengan siri himpunan demi himpunan yang tidak membawa manfaat kepada rakyat secara keseluruhan.

Paling melucukan apabila perarakan penyokong PAS dari Ibu Pejabat mereka di Jalan Raja Laut hanya di sertai beberapa belas orang sahaja termasuk AJK Pusat parti itu Khalid Samad & Dr Zulkifli Ahmad.

Dalam pada itu masih ada beberapa orang penyokong PR yang kurang prihatin apabila memperalatkan anak kecil untuk meramaikan himpunan ini.

Di bawah ini penulis kongsikan beberapa foto yang di rakamkan dari Pejabat PAS dan Kompleks Sogo.

Kitalawan - Pej Pas-1
SAKI BAKI AGEN PELIWAT DALAM PAS
Kitalawan - Sogo-6
BAYI DIJADIKAN MANGSA PERMAINAN POLITIK MAK BAPAK YANG BODOH
Kitalawan - Pej Pas-1

Kitalawan - Sogo-2

KREDIT UNTUK MYKMU


4 comments:

Anonymous said...

"Help they have stolen my future". The "they" is your stupid parent, your bugger father and mother....which are too stupid to prepare your future because your stupid parent do not have bright brain to think......sorry lad you inherit......someday...

Anonymous said...

Bertuah jadi WAKIL RAKYAT TAK KIRALAH NEGERI KE PARLIMENT ke...tak payah buat kerja, main lilin, memekak melolong, fitnah, buat kecoh, hasut sana sini...tiap taip bulan gaji masuk!

Anonymous said...

Anak2 kecik dah terpaksa warisi kebodohan pakmak dia....

Siann.....

Anonymous said...

Salah UMNO sebab tak tentang hudud kalau tak PAS boleh lelong tak buat hudud sebab UMNO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa