Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, November 04, 2012

NURUL IZZAH PENYEBAR AGAMA KRISTIAN???



MEMANG SAH ANAK BERANAK KULI YAHUDI...
KALAU DAH TAK SUKA SANGAT DENGAN ISLAM...
TUKAR JER NAMA KAU..
JANGAN BUAT MALU ORANG ISLAM...
DENGAN KENYATAAN YANG TAK ISLAM LANGSUNG...
ORANG ISLAM JANGAN SOKONG ORANG MACAM NURUL IZZAH NI...
JANGAN BERI UNDI PADA PRU 13 NANTI..
NURUL IZZAH DAN KELUARGA ADALAH PENJAHANAM AGAMA ISLAM!!!

JPX

DALAM MalaysiaKini versi English, Nurul Izzah menyokong kebebasan beragama dan orang Islam juga boleh pilih agama yang mereka suka selepas sampai umur yang sesuai. Apakah???

“Tiada desakan dalam beragama...mana boleh kita kata ‘maaf ini (kebebasan beragama) hanya untuk bukan Islam sahaja’, ia seharusnya dilaksanakan sama rata,” katanya ketika menjadi panel forum'Islamic State: Which version; Who’s responsibility?’ anjuran Gereja Full Gospel Tabernacle di Subang hari ini.

Memang benar tak ada desakan dalam beragama seperti yang diutarakan oleh Nurul Izzah namun sebagai umat Islam, kau tak payah nak tunjuk hebatlah nak tukar perlembagaan Malaysia.

Mana ularmak PAS, PKR yang dulu lantak mengatakan BN punca ramai umat Islam murtad? Apsal kali ni korang senyap bila anak kepada si peliwat bercakap dan menyokong MURTAD??

Apa dah dibisukan dengan duit ke? Anwar dah liwat korang satu persatu ke?

Jangan bias. Ini tentang Islam dan Melayu. Jika tiada Islam maka Malaysia akan hancur dan Melayu akan merempat di bumi sendiri.

Kalau dah bapak sokong LGBT sebab dia memang si peliwat. Kali ni si anak sokong MURTAD!! Adakah Nurul Izzah ni dah murtad??--SUMBER

4 comments:

Anonymous said...

Betul ka anak haram babi laknat betina sundal babi ni cakap mcm tu?
Kalau betul lahanat lah kau dunia akhirat wahai betina babi anak penjubur.

Kebenaran said...

Dunia akhir zaman.....mcm mcm hal terjadi...kepala menjadi kebawah kaki naik keatas, hidup ibarat roda, yg perasan dirinya sentiasa diatas tak mustahil akan di-pijak dan di-himpit di-bawah......ish ish ish.

Anonymous said...

Nurul...saya nasihat sekarang...read what I write. Saya nasihat sekarang, tarik balik kata2 tu. Thats all I want to say now to you. Withdraw what you said. Ni nasihat saya sekarang. Saya dah nasihat, jangan kata saya tak bagi nasihat. Nurul memang tak kenal saya. Saya nasihat nurul supaya tarik balik kata2 tu. Tu saja say minta. You have been told...

Unknown said...

Betul ke anak pak nuwar kata macam tu? Nah video di tempat kejadian...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XXVAHH-W6tw

lepas cakap macam haram,sibuk nak nafi pulak.pui...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa