Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, June 19, 2013

KETUA MENTERI MELAKA CARI PASAL DENGAN KONGSI GELAP CINA!!!













STEADY LER KETUA MENTERI MELAKA...
JANGAN BERI MUKA LAGI...
SUDAH TAMAT MASA UNTUK BERTOLAK ANSUR...
TAK KAN NAK LAYAN DIA AJA...
KITA NI NENGOK TERLOPONG AJA...
CINA KAYA MAKIN KAYA...
UNDANG-UNDANG ABIS DILANGGARNYA...
KITA GUNA KUASA UNTUK KEKALKAN KUASA...
CINA TAK DENGAR KATA...
BIAR UNDANG-UNDANG URUSKANNYA...
PENGUATKUASA JANGAN PULAK MAIN-MAIN DAN LEKA...
PEMERINTAH DAH BERI KUASA...
BUAT KERJA SEPENUH MASA...
JANGAN ASYIK TERLEPAS PANDANG AJA...
JANGAN ASYIK TUNGGU MAKLUMAT ORANG RAMAI AJA...

CINA KALAU TAK SUKA UNDANG-UNDANG INI NEGARA...
NAK BERNIAGA IKUT SUKA KAU AJA...
BOLEH BALIK NEGARA ASAL USUL NENEK MOYANG KAU SANA YER!!!
INI MELAKA ADA UNDANG-UNDANG YER...

JPX

22 comments:

Anonymous said...

halau sekali pembela babi, kalau tak caj cukai pencemar alam sekitar tinggi2.

rakab said...

Satu tindakan yang bagus. Demi rakyat dan negeri Melaka.

Lepas ni kita harap ketua menteri akan lupuskan kandang babi yang bersepah di negeri Melaka nih. Jangan bagi muka lagi dengan cinabeng puaka tu!

Anonymous said...

Hidup KM melaka pancong kepala cina yang degil ingat melayu takut dengan tatoo . Jika perlu buat seperti indon tembak setiap anggota kongsi
gelap yang beryatoo dan humban ke dalam sungai melaka..baru tahu siapa Tuah

Anonymous said...

Jadikan juga kawasan Melaka Raya sebagai zon hiburan dengan kawalan khas. Kalau boleh dipagar disekeliling zon hiburan ini dengan pintu masuk yang dikawal rapi.

Inilah antara sumber kewangan utama puak cauvinis dengan pil khayalnya, rumah urutnya, pusat refleksologinya, kongsi gelap, judi dan segalam macam maksiat.

Anonymous said...

kerana kandang babi bersepah lah agak nya ali rostam bungkus

Anonymous said...

Di Selangor BIARkan saja...kerana PR PILIHAN rakyat Selangor!!

Anonymous said...

Amat berharap agar kandang2 babi ditutup, aku walaupun bukan orang melaka, tetapi memang rasa terhina dengan laporan2 kat tv3 pasal kandang babi yg mencemarkan negeri Melaka, dulu nak ambik tindakan tak boleh sebab ada MCA babi, harap UMNO kene sedar yang mengekalkan diorang adalah MELAYU dan yang menjatuhkan diorang adalah CINA.show no mercy demi agama ISLAM yang suci...

Anonymous said...

Aku sokong 100 peratusss....

Anonymous said...



Datuk..bukit cina kasi rata!

Anonymous said...

Macam ni lah baru aku tak malu nak sebut sejarah hang tuah.

Anonymous said...

HARAMKAN JUGAK PEMBUKAAN DAN PENTERNAKAN LADANG2 BABI . KALAU CINA SIAL NAK MAKAN BABI, IMPORT JE. JGN BAGI MUKA, BIAR CINA SEDAR AKIBAT MENJADI BANGSA HIPOKRIT, OPPORTUNIS, DAN BAPAK RACIS....

Anonymous said...

ikut cara Sultan Alauddin Shah mentakbir negeri Melaka.. Insyallah ..

Anonymous said...

sebab tu kat Malaysia ni sampai bila2 sungai akan tercemar..sebbnya..cina bela babi lepas tu taik2 nya lepas ke sungaii..wahhh senang nyaa...kalau nak import babi dari luar...kita kena jaga lama sekitar kita bior bersihhhh sebersih2nya...nyahkan babi babi ni dari malaysia dgn tuan2 nya sekali...

Anonymous said...

Hidup anak cucu Hang Tuah!

Anonymous said...

wahai org melaka.kat melaka ni kandang babi berlambak. banyak ekspot ke singapore dan taiwan. Malu benar rasanya negara islam pengekspot babi.

Anonymous said...

Tutup saja bro....takdak paedah Nya.... Jln sesak....Nazri x duduk situ dia mana Tau....

Anonymous said...

taik babi sangat busuk dan boleh dihidu berbatu-batu jauh.

gasing said...

kalau diaorang tak suka, halau balik cina dgn nazri haram jadah sekali.

Anonymous said...

Memang patut tegas. Nilah bangsa yg bnyk rosakkan alam sekitar. Celik mata, cari duit, makan, mabuk2, tidur. Habis sungai hitam pekat dgn taik babi, bukit gondol buat jirat dan apartment mewah, bandar penuh tempat maksiat. Makin hari makin meluat pulak aku dgn perangai diorg ni, eiiii... sial betullah!

A.M Mirazi said...

Cina jual babi, yang untung UMNO/BN! Melayu BODOH HARAMJADAH! UMNO PEROSAK BANGSA MELAYU!

Anonymous said...

BLOGGER BODOH! MAKAN TAIK BABI!

Anonymous said...

Bodoh racist..duduk satu negara..otak macam lembu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa