Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Recent Posts

Thursday, September 13, 2012

ADA KE TIDAK PENGAWAL PERIBADI ANWAR IBRAHIM ACU PISTOL??


KREDIT UNTUK MINAQ-JINGGO

SALAH KE AKU UPLOAD VIDEO...
NIK NAZMI DAH NENGOK KE BELOM VIDEO YANG AKU UPLOAD TU???
NAMPAK KE TIDAK APA YANG BERLAKU???
KALAU DAH NAMPAK...
APA YANG DIA NAK NAFI LAGI...
APAPUN...
VIDEO ASAL DAH DI TANGAN POLIS...
BIAR POLIS YANG SIASAT...

SOALAN MUDAH...
ADA ATAU TIDAK ACU PISTOL...???
KALAU DIA CAKAP TAKDE...
KENAPA DALAM VIDEO TU ADA....

CUBA KORANG NENGOK BETUL-BETUL...
APA YANG BERLAKU SEBENARNYA...
KALAU ADA CAKAP JER ADA...
JANGAN NAFI PULAK...
ITU JER YANG AKU NAK SAMPAI...

JPX

17 comments:

Anonymous said...

apa lagi nak cakap bro. mereka saja pusing cerita. yang penting rakyat tahu apa yang sebenarnya terjadi

Anonymous said...

cakap berbelit. polis akan siasat dua-dua kes. baling cat polis siasat, acu pistol pun polis siasat.

jadi apa salah dengan video yang jp ni upload.

kebebasan media kan...

Anonymous said...

susah jugak orang pkr ni. dah jelas memang body guard anwar tu ada acu pistol, lagi nak tipu.

agaknya kalau puak mereka ni tak menipu sekejap tak senang duduk agaknya

Anonymous said...

Mungkin pistol pada pandangan puak PKR adalah kote bengkok nuar brahi..sebab tu laa mereka kata yang dipegang oleh pengawal peribadi tu bukan pistol..

Anonymous said...

apa sangat video pistol kau banding dengan video pistol anwar tembak china doll

Anonymous said...

secara logiknya, apa yang mereka cuba nafi lagi? kenapa tidak sekalipun mereka cuba mengaku kesalahan mereka?

Anonymous said...

dah bulau apa bijik mata kau semua ni pkr? hati dah ler buta, mata pun buta sekali

Anonymous said...

pada saya, biarkan rakyat nilai sendiri. saya sendiri yakin memang kejadian acu pistol itu berlaku dan juga yakin siapa yang melihatnya pasti akan lihat bagaimana pengawal peribadi anwar acu pistol ke arah orang awam.

jika mereka terus nafi walaupun bukti telah tersedia, rakyat akan muak dan bosan dengan penipuan sekaligus ini akan beri kelebihan pada pd bn, tapi dengan syarat bn kena mendengar dengan lebih baik kehendak rakyat terutamanya pengundi muda

Anonymous said...

Cukup-cukuplah penyangak cat merah...bertobatlah....berapa banyak dosa yg kau buat dengan fitnah dalam bog kau...nanti masa di kubur barulah tau...sudah-sudahlah jangan sampai terlajak..

Anonymous said...

biar polis jalan tugas. melalui video tu memang jelas acu pistol tu berlaku

Anonymous said...

kalau tak nak, maknanya pendek umur.

rakab said...

Ada ! memang jelas musibat tu ada mengacukan pistol pada orangramai !!

Putar, putar, putar ler banyak mana pun.. lagi banyak kau putar lagi kuat kau terbelit !!

Syabas Jiwa Paradax ! Kau dah bikin PKR menggelupor kepanasan !!

Anonymous said...

Aku nampak. Ya aku nampak. Aku nampak.

Anonymous said...

Eleh Mamat tu tunjuk pistol air dia kat minah kat kolej yayasan kat lembah beringin tu apa.

Anonymous said...

jawapan yg dikemukakan oleh PKR tidak masuk akal langsung."movement"yg dia terang rasa aku pihak media dan dia sendiri tak paham.S.O.P.utk security sendiri pun tak tau tp masih nk tunjuk bagus.nmpk mereka dh kehabisan idea utk mengaburi rakyat.bercakap tanpa ada usul periksa dan hanya utk melepaskn diri or menyalahkan UMNO.Hancurlah PKR..anjing2 PKR semua mmg bodoh.kaki kencing!!

Anonymous said...

Kelakar betul nengok statement 2 ekor anjing pkr ni..dia ingt rakyat bodoh cam dia jugak ke..camner la bole jd wakil rakyat kt tmpt kitorg..jg baik, pru13, berambos kau!

Anonymous said...

Bro, boleh tak tolong buat penjelasan kat blog bro psl tuduhan baling cat. Pasal kat blog2 pembangkang makin galak memfitnah bro terlibat dgn kes cat merah. Mohon sgt2 bro bersihkan nama baik bro sebagai blogger pro bn yg tersohor.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa