Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, May 22, 2012

ANWAR IBRAHIM KANTOI SIMPAN GAMBAR LUCAH DALAM DOMPET!!!






KALAU DAH BERNAFSU LUAR TABII..
MEMANG TAK BOLEH BENDUNG LAGI...
BINATANG PUN TAK MACAM DIA NI...
KALAU KAMBING JANTAN MESTI CARI KAMBING BETINA..
INI DAH LEBIH TERUK DARI BINATANG...
KALAU JANTAN DAN SUKA JANTAN..
ITU TANDA KIAMAT DAH DEKAT...
ITU JUGA TANDA DIA NI NAK MELAWAN ALLAH...
NAK LAWAN KETENTUAN ALLAH..
JADI KITA BOLEH TENTANG DIA...
DEMI CINTA KITA KEPADA ALLAH!!!

JPX


KUALA LUMPUR 19 Mei - Kelab Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI) mahu Datuk Seri Anwar Ibrahim menjawab apakah hubungan beliau dengan seorang bekas pelajar institusi pengajian tinggi awam (IPTA) sehingga dipercayai meminta pelajar lelaki itu mengirimkan 'gambar luar biasa' kepadanya.

Ahli Majlis Syura TIBAI, Abdul Ghani Haron yang mendedahkan perkara itu berkata, gambar dimaksudkan Ketua Pembangkang berkenaan adalah gambar lelaki itu tanpa berpakaian.

Berdasarkan maklumat kukuh yang didapati, katanya, Anwar tidak pernah mengenali lelaki berusia 20-an itu, malah, tidak juga mempunyai sebarang urusan berkaitan pekerjaan mahupun kekeluargaan, sebaliknya, sekadar mengenalinya menerusi laman sosial.

"Justeru, apakah tujuan beliau meminta gambar seperti itu? Mungkin hanya Anwar yang tahu kerana tanpa segan-silu beliau meminta lelaki itu mengirimkan gambar tidak pakai baju dan meminta supaya bekas pelajar universiti itu jangan segan-segan dengannya.

1 comment:

Unknown said...

Hebat Anwar...

RAJA NONG CHIK GUNA PENGARUH DALAM UMNO UNTUK BAGI KONTRAK KEPADA ANAK SENDIRI? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa