Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, May 22, 2012

PANAS:ADUN MELAKA JADI MANGSA PEMUAS NAFSU PAKATAN PEMBANGKANG!!

Menyedari peluang untuk Pakatan Pembangkang menang di DUN Sungai Rambai, Melaka adalah mustahil, mereka mula bermain secara kotor dan keji.

Satu sms yang berbaur perkauman telah mula disebarkan kepada rakyat terutamanya kaum India memburukan watak Datuk Hasan.

Sms adalah seperti berikut:

"Berita terkini dr saluran utama BN "ini bukan negara keling, ini negara melayu" reaksi YB bukit rambai Hassan rahman lalu kencing Di dalam botol dan tuang pada gambar dato ambiga. Tahniah pada BN dan UMNO kerana sudah buktikan projek 1MLYSIA. Jadi pada org cina dan india, soalannye "siape kita? ". Fikirkan sekarang sebelum terlambat. Pls forward to all"

Ternyata ini adalah satu fitnah yang sangat keji bagi tujuan membunuh kreator YB Datuk Hasan Abd Rahman.

Diharap semua yang menerima sms ini mengabaikannya dan tidak mempercayainya.

Datuk Hasan berkata dia tidak pernah menulis atau mengirim sms tersebut dan semua perkara di dalam sms tersebut adalah fitnah terhadap dirinya.

Satu report polis dan sidang media akan diadakan dalam masa terdekat berkenaan hal ini.

Aku akan lapor dari masa ke semasa.

Sekali lagi, tolong abaikan sms tersebut dan jangan percaya kandungan sms tersebut. Semua tu fitnah jahat Pakatan Pembangkang yang takde kerja dan busuk hati!!

JPX
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

13 comments:

muhammad asri yaakub said...

ni semua org luar punya keje lah,org melaka xkan buruk2 kan org melaka,sebut adun kawasan pon salah adun bukit rambai mana dtg,sungai rambai ada ler,ni kampung aku punya nama bukit rambai..adoiyai pembangkang taulah melaka salah satu kubu kuat BN..isu negeri pembangkang pon xlepas lagi nak kacau org melaka nye hal..pirahhhh pembangkang..

Anonymous said...

ni semua org luar punya keje lah,org melaka xkan buruk2 kan org melaka,sebut adun kawasan pon salah adun bukit rambai mana dtg,sungai rambai ada ler,ni kampung aku punya nama bukit rambai..adoiyai pembangkang taulah melaka salah satu kubu kuat BN..isu negeri pembangkang pon xlepas lagi nak kacau org melaka nye hal..pirahhhh pembangkang..

Anonymous said...

kalau dah terdesak sangat pun jangan buat macam ni. tak malu muka dia. orang kuar jangn sibuk melaka. sebut pun salah

182 said...

tak kan sampai terpaksa guna isu perkauman untuk lawan BN bro...

Belia Tua said...

jangan main gila dengan guna isu perkauman macam ni. aku kenal yb ni. dia memang garang tapi dia bukan macam tu. berapa ramai orang india yang dia tolong dan bantu. aku kenal dia sejak aku main belia lagi. tolong jangan mulakan sesuatu yang boleh membawa kepada perperangan.

Jiwa Paradox said...

KALAU ORANG WARAS MESTI TAK PERCAYA BENDA NI. BN DARI DULU KERJA KUAT UNTUK PASTIKAN PERPADUAN KAUM DI MALAYSIA NI TERJALIN MESRA DAN SELAMAT. HANYA MEREKA YANG JAHAT SAHAJA YANG SANGGUP BUAT FITNAH MACAM NI.

Anonymous said...

Correct , correct , Correct Satu Malaysia,

Correct , correct , correct Lembu lembu tingal di kondo - kondo mewah

Correct correct correct ,,, Khir toyo banglo mewah Rm 2.60sen sahaja

Correct, correct, korek PKFZ takde rasuah langsung

Anonymous said...

kakaka...ada jugak yang bodoh macam lembu suka komen kat sini

arif faiz said...

bebal, biul, bingai...

arif faiz said...

bebal, biul, bingai...

Anonymous said...

Sah .. fitnah bukan orang melaka.. mendenyerrr 'bukit RAMBAI'... 'BUKIT RAMBAI'... ''BUKIT RAMBAI'... lah babi, YB Rahman YB Sungai Rambai lerrr bodoh. Agak2 lerr buat fitnah....
yak!!!!!

Anonymous said...

pembangkang memang macam 2 dah x ade modal bila nak berkempen...asyik nak mintak bangsa luar campur tangan ..banggang sangat pembangkang2 ni

Anonymous said...

Anonymous said...
Correct , correct , Correct Satu Malaysia,

Correct , correct , correct Lembu lembu tingal di kondo - kondo mewah

Correct correct correct ,,, Khir toyo banglo mewah Rm 2.60sen sahaja

Correct, correct, korek PKFZ takde rasuah langsung

May 22, 2012 2:59 PM

--------------

SIAL ATAS NI BUKAN MCM LEMBU TAPI BAPAK SEGALA LEMBU!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa