Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, April 04, 2012

PAKATAN PEMBANGGANG FAIL JAWAB EXAM KHAS



Soalan yang perlu mereka jawab dan perlu rakyat tahu apakah kesongsangan puak pembangkang :

1) Anwar dikatakan telah meliwat Sukma, Mior, Azizan, Ismail Harun, Ahmad Hairani, Saiful Bukhari dan ramai lagi, namun beliau tak pernah merasa aib malah masih cuba menegakkan benang yg basah walaupun spermanya dijumpai dalam rektum Saiful. Rakyat mahukan seorang pemimpin yang punya tahap moral bernafsu kuda?

2) Nik Aziz masih mempertahan Mat Sabu bermati-matian walaupun Mat Sabu telah ditangkap khalwat di bilik 121 Hotel Perdana, Kota Baru. Hari ini Mat Sabu pula diangkat sebagai Timbalan Presiden PAS. Penyokong PAS mahu cakap apa lagi?

3) PAS masih meletak semula Saiful Bahrin sebagai ADUN Selising walaupun Saiful sebelum ini pernah ditangkap dalam bilik VVIP 1 gerabak keretapi KTM bersama isteri orang. Yang menangkap mereka Pembantu Nik Aziz sendiri dan dalam keadaan isteri orang itu hanya memakai tuala merah dan Saiful hanya berseluar dalam. Apakah PAS kini sudah tidak punya moral?

4) Elizabeth Wong masih lagi dikekalkan sebagai Exco Kerajaan Negeri Selangor walaupun beliau bersekedudukan dengan Helmi yang mendedahkan gambar bogelnya. Dimanakah letaknya pegagan agama Puak PAS yang masih menyokong Elizabeth?


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa