Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, April 04, 2012

DEWAN PEMUDA PAS HENTAM DR.RANI MURTAD TAK PENTING!!!



SHAH ALAM 3 April - Dewan Pemuda Pas Pusat menganggap gejala murtad adalah satu isu besar yang perlu ditangani oleh semua pihak dan ia tidak boleh dianggap ringan.

Ketuanya, Nasrudin Hassan berkata, pihaknya dari dahulu lagi mempunyai pendirian yang tetap apabila berhadapan dengan isu murtad kerana ia membabitkan soal akidah umat Islam yang perlu sentiasa dipertahankan.

''Murtad adalah isu umat Islam dan merupakan suatu perkara penting yang perlu diberikan perhatian oleh semua pihak, sekali pun hanya seorang yang murtad, ia tetap dianggap satu perkara besar.

''Isu tersebut tidak sepatutnya dipikul seorang diri dan bukannya menjadi isu politik bagi seseorang mencari pengaruh atau menjadikannya sebagai satu polemik," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

HAHAHAHARAM...
MEMANG PAS NI TAK BLEH PAKAI...
YANG TUA KEPALA LAIN...
YANG MUDA KEPALA LAIN...
MANA SATU YANG BETUL??
YANG JADI MANGSA AHLI DAN RAKYAT..
TAK TAHU MANA SATU YANG BETUL..

TAPI KALAU DALAM ISU MURTAD NI...
DR RANI JANGAN PLAY SAFE SANGAT...
AWAK TU MENGAKU ISLAM...
JADI TANGGUNGJAWAB UMAT ISLAM...
KALAU ORANG MUDA SEDAR INI BENDA PENTING..
KENAPA KAU YANG DAH TUA TAK TAHU LAGI???
ATAU KAU BUAT-BUAT TAK TAHU???

JADI BOLEHLAH KITA TAHU PARASIT YANG HASAN ALI MAKSUDKAN...

JPX

2 comments:

Anonymous said...

pemuda pas ni pun haram jadah jugak...

pagi hentam rani kata penting...

bila hadi dan nik ajis dijerkah oleh dap confirm petang karang pemuda pas akan minum petang dgn rani sebelum pulang kerumah...

dah muak dgn pas ni...

tua muda sama saja...
kuda kafir...

pejuang hamas...

Anonymous said...

sebenarnya org tua atau muda dlm parti pas pis pus ni semua tak boleh pakai! mereka cuma pergunakan Islam utk keuntungan politik hancing mereka! tiada beza parti ini dgn UMNO yg sering mereka perlekehkan itu..walau bagaimanapun UMNO sekurang-kurangnya jujur tak hipokrit!

teng kiu!

☺ ♂ ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa