Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, September 01, 2015

PEMUDA MELAYU BERI AMARAN "MEMBAKAR" KEPADA CINA KOMUNIS!!!




NOTA AMARAN KEPADA PENGANJUR BERSIH 4.0 OLEH KETUA PEMUDA PEKAN
16 Zulkaedah 1436 | 31 Ogos 2015

INSIDEN PIJAK GAMBAR PRESIDEN UMNO:

PENGANJUR BERSIH 4.0 DIGESA MOHON MAAF

1. Kami menggesa penganjur BERSIH 4.0 segera tampil memohon maaf di atas insiden melampau, biadap dan provokatif yang dilakukan beberapa individu di dalam perhimpunan tersebut dengan memijak gambar Presiden UMNO merangkap PERDANA MENTERI MALAYSIA, YAB DATO SRI MOHD NAJIB BIN TUN HJ. ABDUL RAZAK.

2. Sekiranya tiada pihak dari entiti BERSIH 4.0 tampil berbuat demikian dalam tempoh 24 jam, bermakna kalian merestui dan bersubahat dengan perbuatan tersebut.

3. Kalian telah mencetuskan bibit permusuhan serta menanam sentimen kebencian yang tidak sewajarnya secara emosi dan mencabar kesabaran kami anak-anak muda PEKAN.

4. Kalian perlu menyedari perbuatan tidak hormat sedemikian bakal mengheret persepsi dan memburukkan imej serta nama BERSIH yang kamu dukungi.

5. Kami berlepas tangan, seandainya kemarahan yang sedang membakar kini kian marak dan membakar kamu jika enggan menyelesaikan keterlanjuran tersebut secara harmoni.

SHAHRUDDIN AHMAD
Ketua Pemuda PEKAN

6 comments:

Anonymous said...

cakap aje lebih ketua pemuda ni...semua nak membodek aje....confom tak da apa2 action lps 24jam

Abdul Halim Ahmad said...

Belum cukup untuk membakar semangat orang melayu dan dan mengecutkan yeor orang cina.

Alang-alang menjolok pekasam.....

Anonymous said...

Setakat tuntut minta maaf buat apa..pemuda ni lagi BANGANG..baik jgn bercakap untuk publisiti murahan...Rupa rupanya orang PEKAN sama saja dgn NAJIB ..TAKDE TELUR..CAKAP AJE BOLIH HARAP...SIAL PUNYA KETUA PEMUDA PEKAN NI.

Anonymous said...

Amaran lagi...

Anonymous said...

Tolooong lah, jangan bagi malu Melayu,asyik dok bagi amaran berdegar-degar. Kita di tertawakan,..kita pernah dicabar beberapa kali selepas ada orang Melayu kita beri "amaran" akhirnya, telan ludah sendiri,..maruah bangsa Melayu dilongkangkan oleh Melayu - Melayu gila bodek dan publisiti murahan tapi pengecut..
Kalau tak boleh buat apa-apa, tengok saja diam-diam, kalau nak buat, buat saja, tak payah nak gah heboh-heboh, bagi amaran sekali, degil jugak teruskan saja jangan tangguh-tangguh...
Sekali lagi buat pembodek dan jaguh-jaguh upahan, mana harga diri kamu??? Tolonglah,..jangan sampai kamu semua terpaksa "diajar" pulak nanti oleh Melayu lain...

Anonymous said...

Dont just talk as the other side walk the talk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa