Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, September 23, 2015

LIM KIT SIANG BERDOSA PADA BANGSA CINA DI MALAYSIA


1. Semangat keCinaan Lim Kit Siang bukan semangat Malaysia.90% ahli DAP tidak tahu berbahasa Kebangsaan walaupun sudah 50 tahun menetap di Malaysia! 90% Cina DAP tidak tahu menyanyikan lagu Negaraku dan tidak tahu berdiri tegak menghormati lagu Negaraku. Tidak percaya, masuk pawagam dan tengok gelagat Cina semasa lagu Negaraku dimainkan! Tengok dalam majlis-majlis rasmi, anda boleh rakam Cina DAP tidak tahu menyanyi lagu Negaraku! 

2. Cina dalam kerugian akibat ketamakkan Lim Kit Siang. MARA telah memberhentikan bisnes di Taylor College. Orang Melayu mula mengasingkan diri ke Low Yat. Malaysiakini melaporkan pada 16 September 2015 bahawa Low Yat kehilangan 60,000 pengunjung pada satu hari itu sahaja. Semua gara-gara siapa? Lim Kit Siang!

3. Cita-cita politik Lim Kit Siang bercanggah dengan survival Cina. Buktinya masyarakat Cina dipaksa hadir ke Himpunan Bersih (90%). Akibatnya survival orang Cina terumbang-ambing kerana motif orang Cina sudah diketahui. Orang Melayu bangkit dalam Himpunan Merah. 

Baru satu kali berhimpun Low Yat tutup, Petaling Street tutup tidak ada satu orang pun gangster Hai San gangster Ghee Hin sebutkan apa nama ganster Cina semuanya sembunyi diri. Kerana mereka takut mati sedangkan orang Islam jika dihina seperti penghinaan oleh Alvin dan Namewee dua-dua ahli DAP dan penyokong DAP, orang Islam sanggup mati kerana Jihad.



Jika orang Melayu berhimpun kali kedua di Petaling Street dan Bukit Bintang, apa agaknya akan jadi! Survival bisnes dan ekonomi orang Cina pasti hancur lebur! Gara-gara siapa? Lim Kit Siang juga!

Inikah yang orang Cina mahukan?

4. LKS akan akibat Cina di Malaysia hilang yang dikendung dan tercicir yang dikejar.  Orang Cina mungkin sudah lupa nusantara ini nusatara Melayu. Orang Cina betullah sudah jadi rakyat Malaysia sudah jadi warganegara Malaysia tetapi mereka sudah sedar nusantara ini nusantara Melayu sebelum datangnya penjajah Barat memecah-mecahkan nusantara ini.

Lim Kit Siang berjanji bermacam-macam kepada orang Cina dengan syarat menyokong DAP, tetapi kini orang-orang Melayu dan Kerajaan sudah pasti akan lebih berhati-hati. Kuasa membeli di kalangan orang Melayu jika hendak membankrapkan bisnes orang Cina hanya satu petik jari. Insiden Jakarta 1998, 1960an membuktikan Cina terpaksa lari lintang-pungkang meninggalkan Jakarta dan harta benda mereka. Adakah Kuala Lumpur tidak boleh begitu jika DAP semakin kurang ajar!

5. LKS sebagai perosak fabrik antara kaum di Malaysia selama 50 tahun yang lepas. Orang Cina hidup dengan aman dan damai sekian lama sejak zaman Kesultanan Melaka, Kesultanan Johor tetapi sejak kewujudan DAP dan Lim Kit Siang yang setiap hari meniupkan angin kebencian kepada Kerajaan dan orang-orang Melayu, hubungan kaum antara Melayu dengan Cina menjadi rosak. Siapakah perosaknya? Lim Kit Siang !

6. LKS pengkhianat Negara. Lim Kit Siang melalui DAP dan NGO Cina di seberang laut di luar negara meniupkan sentimen anti Kerajaan, anti Negara, anti Melayu, anti Raja-Raaja Melayu, anti sistem pemerintahan Malaysia. Lim Kit Sianglah yang mendidik orang Cina Malaysia di luar negara supaya menterbalikkan bendera Malaysia, menghina Malaysia dan memburuk-burukkan negara di Hong Kong, Singapura, Taipei.

7. LKS Membawa agenda PAP Singapura ke Malaysia. Apabila Singapura ditendang keluar dari Malaysia, DAP ditubuhkan sebagai tangan kanan PAP di Malaysia. Agenda DAP adalah agenda PAP. 

Menguasai pentadbiran kerajaan persekutuan secara one man show (DAP) dengan memperkenalkan idea-idea enak didengar seperti keadilan, samarata dam saksama. Tetapi anda sendiri boleh saksikan keadilan apa, samarata apa dan saksama apa yang Melayu dan orang Islam dapat di Pulau Pinang.

Bisnes 90% diberi kepada Cina sama ada Cina DAP, Cina Taipei, Cina Singapura.

Semua hal-hal Melayu dimusnahkan, kampung Melayu, gerai Melayu semua dihapuskan. Gerai Cina anda perhatikan di bahu jalan di sekitar Georgetown, kampung Cina di pesisir pantai tidak dihapuskan. Sebabnya kamu fikir sendiri! Adakah orang melayu akan melihat sahaja!

INIKAH SEMUA YANG ORANG CINA MAHU???

ATAU INIKAH ANGAN-ANGAN ORANG CINA YANG TERPEDAYA OLEH TIPU-HELAH LIM KIT SIANG???

1 comment:

Anonymous said...

Masalah utama ada lagi kalangan orang melayu yg buta sejarah..orang cina bolih balik ke china..orang india bolih balik ke india ,myanmar, vietnam hatta indon sekali pun bolih balik negara mereka...tapi orang melayu malaysia kemana kamu hendak tuju...yg kaya macam menteri menteri UMNO dan melayu melayu yg kaya raya serta yg pandai cakap mat saleh bolih lah lari ke negara mana yg mereka suka...tapi yg miskin...kemana? Adakah negara di Asia tenggara ni bolih terima kamu wahai melayu sebagaimana kamu menerima mereka sekarang...FIKIR DAN SEDAR LAH WAHAI MELAYU MARHAIN JGN SAMPAI KAMU DIPERBODOHKAN SELAMANYA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa