Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, July 07, 2015

WAJIB BACA:KESAH SEBENAR GAMBAR NAJIB TUN RAZAK DENGAN .....



Sarawak Report telah mengeluarkan beberapa foto DS Najib Razak bersama beberapa individu di sebuah bot layar. Kita tahu motif blog tersebut. Dalam masa yang sama, ianya menghadirkan bermacam-macam interpretasi dan persepsi. 

Tetapi selepas membaca artikel Jho Low, Prince Turki and Najib photos: Sarawak Report confirms PetroSaudi-1MDB is a G2G Joint Venture , blog Sarawak Report dan Pakatan Pembangkang terpaksa gigit jari sekali lagi kerana gagal dalam cubaan untuk memburuk-burukkan DS Najib Razak!

Anda baca terjemahan artikel padat dan sangat menarik ini:
  
Tidak kira berapa kacak Jho Low dalam gambar ini, jangan lihat dia dulu. Tumpukan perhatian anda kepada lelaki macho yang tinggi di sebelah dia. PM Najib juga adalah seorang yang tinggi namun orang itu lebih tinggi daripada dia. Siapa dia? 
Sarawak Report mungkin berfikir bahawa dengan menyiarkan gambar-gambar Najib sekeluarga bersama-sama dengan Jho Low pada Ogos 2009 sebelum usahasama PetroSaudi-1MDB ditandatangani, ia akan merosakkan reputasi Najib.

Sebenarnya, ia adalah sebaliknya ..

Hari ini, Sarawak Report sebenarnya telah membuktikan PetroSaudi dimiliki oleh Putera Turki bin Abdullah Al Saud. 

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa