Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Friday, July 10, 2015

11 BUKTI AKHBAR YAHUDI INI ADALAH PEMBOHONG TERBESAR DI DUNIA!!!


Kalau tak ada angin, masakan pokok bergoyang.

Tentu ramai antara kita yang percaya bahawa "kalau PM Najib Razaktidak bersalah, masakan ada banyak tuduhan dan dakwaan yang melibatkan akaun peribadi beliau". Namun sekiranya orang yang menuduh beliau adalah orang yang kerap berbohong, adakah tuduhan tersebut boleh dipercayai?

Adakah anda akan mempercayai orang yang terkenal di seluruh dunia sebagai pembohong dan batu api?
Berikut adalah 11 pautan dari sumber antarabangsa yang mendedahkan bahawa Wall Street Journal adalah pembohong dan sering memanipulasikan fakta untuk tujuan tertentu. 

Oleh itu, adakah anda masih mempercayai The Wall Street Journal?

2 comments:

Anonymous said...

Itu yang kita PELIK...Yahudi hentam Gaza, boikot sana boikot sini. Bila YAHUDI hentam pemimpin Negara sendiri mereka sebelahi YAHUDI...Melayu Melayu, kau semakin LAYU...WSJ Akhbar YAHUDI. Mungkin kau tak tahu, sebab malas nak cari fakta, lebih suka jadi Pak turut sana Pak turut sini...

Anonymous said...

LIM KIT SIANG TERBABIT PEMBALAKAN HARAM DI KELANTAN

Keceluparan Lim Kit Siang dalam bencana banjir besar di Kelantan sangat luar biasa.

Rupa-rupanya Lim Kit Siang berusaha menyembunyikan penglibatannya dalam pembalakan haram di Kelantan, patutlah dia menghentam semacam saja semua orang dengan harapan tidak akan ada pihak akan perasan penglibatannya. Walaupun penama dalam konsesi Pembalakan di 10,526 ekar tanah di Kelantan diberikan kepada Nga Kor Ming dan Ngeh Kor Ham, mereka hanya Proksi Lim Kit Siang sahaja!.

Mereka ini dan DAP mengaut keuntungan berjuta-juta ringgit tetapi NYAWA rakyat Kelantan terkorban. DAP sangat-sangat tak berhati perut, DAP makan darah rakyat Kelantan dan tidak memberi apa-apa bantuan sedikitpun daripada keuntungan bisnes balak itu. Keuntungan Balak itu rupa-rupanya mereka berjoli sakan di Eropah.

Sangat menyakitkan hati melihat Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang bersenang-lenang melancong di Eropah dengan kapal first class, sangat menyakitkan hati melihat isteri Lim Guan Eng bergayashopping sakan sambil menunjuk-nunjuk beg jenama mahal Gucci Bamboo berharga 2240 pound. Sangat menyakitkan hati melihat Lim Kit Siang dan keluarganya, Lim Guan Eng dan isterinya enjoy berhabis.

Lim Kit Siang lupa Kelantan dikuasai Pakatan Rakyat yang turut dianggotai DAP. Kerajaan Pakatan Rakyat betul-betul Total Failure dan gagal mengurus bencana banjir di negeri yang mereka perintah! Bagaimana nak tadbir negara kalau negeri sendiri tak boleh tadbir?

Kita mencadangkan lebih baik Lim Kit Siang dan DAP membuat Latihan dan belajar pengurusan bencana kebakaran Ladang Babi sebelum menunjuk-nunjuk konon pandai mengurus bencana negara!

Bacaan Tambahan :-Proksi Lim Kit Siang di sini Keuntungan DAP di sini Proksi DAP di sini.copypaste.mymassa.blogspot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa