Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, November 04, 2014

WARKAH SAIFUL KEPADA ANWAR IBRAHIM PELIWAT SEBELUM MASUK PENJARA


Saudara-saudari semua,

Hari ini 4 November 2014 akan menjadi saksi ke atas seorang pelakon yang sangat kejam kerana telah melakukan banyak kerosakan kepada orang-orang lain sebelum saya sendiri. Anwar Ibrahim yang anda lihat alim itu, sebenarnya adalah seorang manusia yang sakit jiwa raganya. 

Saudara-saudari, Insyaallah hari ini dia akan menerima akibatnya setelah melakukan perbuatan terkutuk ke atas diri saya tanpa kerelaan saya, malah sebelum saya berapa ramai isteri-isteri yang bercerai kehilangan suami angkara manusia jijik ini, berapa ramai yang telah dia liwat dan dia terepas kerana dia kaya mampu mengupah peguam-peguam termahal.

Sesungguhnya Anwar Ibrahim hanyalah manusia biasa yang menggunakan kedudukan dan kekayaannya untuk memuaskan hawa nafsunya. Namun, sesungguhnya Allah SWT Maha Adil, pada hari ini Keadilan akan ditunjukkan. Mudah-mudahan penderitaan semua mangsa-mangsa liwat yang lalu Azizan, Sukma, Munawar dan isteri-isteri yang menderita akan terjawab pada hari ini.

Kepada Anwar Ibrahim, bertaubatlah kamu kepada Allah SWT kerana sesungguhnya Allah SWT Maha Pengampun. Berhentilah daripada memperbodoh-bodohkan rakyat Malaysia, berhentilah daripada berlakon, berhentilah daripada merosakkan negara, merosakkan rumahtangga orang dan merosakkan agama Islam.  

Walaupun kamu kaya-raya, anak-anak dan isteri kaya-raya tetapi kamu tidak boleh membeli semua sekelip mata. Sesungguhnya keadilan tidak boleh dibeli kerana ianya milik Allah SWT.

Kepada seluruh rakyat Malaysia, marilah kita menutup cerita ini supaya menjadi pengajaran kepada generasi akan datang, supaya janganlah muncul lagi seorang pemimpin sepertinya lagi dalam negara kita ini. Benarlah kata mendiang Karpal Singh bahawa Anwar Ibrahim telah membuat sangat banyak kerosakan kepada negara, semoga penjara Sg Buloh nanti menjadi tempat bertaubat yang terbaik kepadanya.

Mohd. Saiful Bukhari
Kuala Lumpur, 0730am, 4 November 2014.

6 comments:

Anonymous said...

Anwar Ibrahim memanglah manusia yang PALING TERKUTUK yang pernah lahirkan diMalaysia....ejen PEROSAK BANGSA....PEROSAK NEGARA.......PEROSAK UGAMA !!!!!!!!!

Anonymous said...

Warkah saudara amat ringkas, padat dan ikhlas. Marilah kita sama-sama menutup lebaran titik hitam ini dan teruskan membina negara bangsa. Anwar biar dia reput dalam penjara. He is a sex predator going around grooming possible victims. Process "grooming" atau "penyediaan" sebagai tempat lepaskan nafsu syahwatnya itu menggunakan duit, hadiah, pangkat dan ugutan lembut (suruh sembahyang) juga ugutan keras. Anwar is sick. He needs help. Penjara Kajang is the best place for him to be rehabilitated.

Anonymous said...

Anwar Ibrahim memanglah manusia yang PALING TERKUTUK yang pernah lahirkan diMalaysia....ejen PEROSAK BANGSA....PEROSAK ANAK BANGSA...PEROSAK NEGARA.....PEROSAK UGAMA !!!!!!!!!

Anonymous said...

Selain Anwar isteri beliau Wan Azizah juga perlu bertaubat dan memohon maaf kepada semua rakyat Malaysia di atas pembohongan beliau dan kemunafikan dan hipokrit beliau menyeleweng fakta sebenar berhubung perlakuan suami beliau yang sangat durjana. Begitu juga anak beliau Nurul. Jika gagal berbuat demikian, terima lah kifarah dari ALLAH.

Anonymous said...

Dijangka Khalid Ibrahim akan hadir hari terakhir rayuan kes liwat 11 untuk ucap setinggi tahniah ke atas KEJANTANAN Anwar.....




Anonymous said...

Benar...kekayaan tidak mampu membeli keadilan..
Kekayaan...tidak mampu membeli kebenaran...

Anwar Ibrahim....ko tak mampu melawan takdir Allah swt....
Terimalah akibatnya krn gila dgn lobang taik!!!!!

Anti LGBT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa