Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, September 11, 2014

ZAHID HAMIDI LAYAN BUDAK-BUDAK SETAN!!!???


ADAKAH PAK MENTERI ZAHIDI HAMIDI NAK LAYAN KUTU HAPRAK NI???
ADAKAH NAIB PRESIDEN UMNO PARTI YANG JAGA KEPENTINGAN ISLAM DAN MELAYU AKAN TURUT CAKAP BUDAK-BUDAK SETAN  NI???
PAK ZAHID ADA KUASA MENTERI DAN INILAH MASA UNTUK GUNA KUASA UNTUK KEKALKAN KUASA KITA SEMUA...
JANGAN BERI MUKA SANGAT PADA BUDAK-BUDAK SETAN NI...
BUKAN KITA TAK TAU MEREKA TU SEMUA SEKUTU DENGAN SIAPA...
KALAU LAYAN SANGAT BOLEH TERJUAL NEGARA!!!

KALAU PAK ZAHID LAYANKAN JUGAK...
SUMPAH AKU TAK TAHU NAK CAKAP APA LAGI...

JPX

INILAH muka-muka samseng pemuda pakatan rakyat yang diberitakan akan mengadakan pertemuan hari ini dengan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi bagi membincangkan keperluan memansuhkan Akta Hasutan 1948. Mereka turut menghantar memorandum sebagai mendesak Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengotakan janji pada 12 Julai 2012 yang lalu. 

Pemuda PAS, PKR dan DAP itu turut menggesa kerajaan membebaskan segala pertuduhan yang dikenakan kepada kesemua pemimpin pembangkang, ahli akademik dan aktivis melalui Akta Hasutan tersebut. Selepas kemerdekaan, akta ini tidak digunakan ke atas komunis, tetapi terhadap tentangan politik. Undang-undang yang menjamin keadilan tidak wajar lagi menjenayahkan percakapan dan buah fikiran. 

Adakah munasabah menjadikan kritikan kepada pemerintah sebagai satu jenayah?, kata Ketua Pemuda DAPSY, Teo Kok Seong. PAS dan PKR masing-masing diwakili ketuanya Suhaizan Kaiat dan Nik Nazmi Nik Ahmad. 

IBM difahamkan mereka kesemua hanya dibenarkan masuk sekitar jam 11.30 pagi tadi. Persoalanya, siapa mereka-mereka ini yang berani mendesak DS Zahid? Bagi IBM senang sahaja. Nasihat IBM kepada semua pemuda pakatan haram ini supaya berambus dari bumi Malaysia ini. Tak suka dengan undang-undang di negara ini, sila..sila belah. 

Kepada DS Zahid, jangan tunduk kepada kemahuan pemuda keparat pembangkang itu. Suka diingatkan kepada mereka supaya jangan nak cuba-cuba jadi hero dan membuat hura-hara di negara ini. Akta hasutan masih relevan dan di guna pakai. Jangan sampai korang seorang demi seorang di humban ke penjara. Ada faham? Wassalam ~ IBM

5 comments:

Anonymous said...

Bukan setakat pemuda pakatan rakyat shj... pemuda mca pun sama... rujuk posting di blog mca yg tak ubah mcm blog pembangkang.

Anonymous said...

Cer orang UMNO, BN dan Melayu buat kacau bilau, menghasut dan merusuh di Penang, Selangor dan Kelantan hingga mengganggu pentadbiran kerajaan negeri-negeri tersebut adakah puak-puak haram ni akan gunakan akta lebih keras membendung tindakan tersebut jika mereka ada kuasa?

Anonymous said...

Zahid masih simpati dgn Anwar. Tak pernah dgr pun dia komen negatif ttg aljuburi tu.

Anonymous said...

Akta Hasutan wajib dikekalkan. Fitnah dan hasad dengki adalah perbuatan keji. Mereka sesuka hati sahaja membuat fitnah kepada kerajaan. Ingat pesanan Allah dalam ayat "Dan orang-orang yang kafir, setengahnya menjadi penyokong dan pembela bagi setengahnya yang lain. Jika kamu (wahai umat Islam) tidak menjalankan (dasar bantu-membantu sesama sendiri yang diperintahkan oleh Allah) itu, nescaya akan berlakulah fitnah (kekacauan) di muka bumi dan kerosakan yang besar. (Al-Quran: Surah Al-Anfal – Ayat 73)"

Anonymous said...

pru akan datang, jangan kempen minta simpati ahli umno untuk memberi undi. minta sahaja undi daripada ahli pkr, dap dan pas. itulah sebenarnya yang perlu dibalas oleh ahli parti pembangkang kerana 'kebaikan' menteri umno mendengar permohonan ahli parti pembangkang. ada berani? cakap lebih-lebih bila ada keperluan, macam..........masa nak PAU dulu. ingat lagi tak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa