Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, September 21, 2014

DAP KOMUNIS MULA SERANG PENGKALAN KUBUR





Bendera DAP area Bunohan, Tujoh dan Jubakar Darat

DAP sudah mula mengatur beberapa orang pemimpinnya termasuklah Setiausaha Sulit Lim Guan Eng yang didatangkan ke Pengkalan Kubor untuk berkempen dengan menjanjikan rasuah dan pulangan kepada para pengundi yang mengundi PAS. 

Berpusat di Markaz Besar PAS di Geting, salah seorang daripada pendana yang juga merupakan taukeh balak besar, turut membolehkan operasi berjalan antara jam 3:00 sehingga 5:30 pagi dengan menggunakan SUV bercermin gelap yang turut membawa beras seludup.

Operasi PAS dibahagikan kepada beberapa zon dan masa. Kaum Muslimat PAS biasanya bergerak pada sebelah siang, manakala Pemuda pula bergerak pada awal subuh. Rasuah dan pemberian dibuat secara berleluasa. 

TERUS BACA DI >>>DI SINI<<<


1 comment:

Anonymous said...

Bukankah Parti yang tak bertanding tak dibolehkan pasang poster dan bendera?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa