Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, August 14, 2014

SYABAS:LAGI KOMUNIS KENA MASUK PENJARA


Georgetown:Mahkamah Majistret hari ini menjatuhkan hukuman penjara tujuh hari dan denda RM5,000 terhadap seorang buruh yang menulis perkataan lucah pada buku saman yang diberikan kepadanya.

Majistret Diannee Ningrad Nor Azhar menjatuhkan hukuman itu terhadap tertuduh, Lim Pei Jye, 41, selepas dia mengaku bersalah sejurus pertuduhan dibacakan terhadapnya. 
Mengikut kertas pertuduhan, Lim dituduh mengeluarkan perkataan atau isyarat lucah pada buku saman yang diberikan kepadanya untuk ditandatangani dengan maksud mengaibkan kehormatan anggota polis yang bertugas. 

Dia dituduh melakukan perbuatan itu pada 2 Julai lalu di hadapan sebuah cafe di Jalan Batu Ferringhi ketika ditahan dan disaman kerana melanggar lampu isyarat.

Kes dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Mohd Hafiz Hasni manakala tertuduh tidak diwakili peguam.

5 comments:

Anonymous said...

Oooooh...Patutlah dia sign "pukimak" di tempat yang sepatutnya diletak tandatangan beliau.....MUKA DIA MEMANG MACAM PUKIMAK!!!!!!

Anonymous said...

Ini KOMINIS kecik!!!

Dua beranak BAPAK KOMINIS yang ada pat PULAU PINANG tu ila nak tangkap??

Anonymous said...

Sebelum ini kau dah kata bila dekat pilihanraya Najib akan tunjuk dia prihatin kat melayu. Lepas pilihanraya dia akan tong sampahkan melayu. Sekarang ni nak dekat pilihanraya Selangor, maka Najib buka lah skrip lama tu.

Anonymous said...

Oooo nama dia lim pei jye ke...tp awat dia tulis nama dia pu***** ?

Anonymous said...

rasanya lepas ni kurangla cikit hinaan pada orang melayau agaknya lebih lagi selangor dah dapat kat pas syukur.....cina tak boleh besar kepala lagi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa