Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, June 12, 2014

PANAS:GAMBAR CINA PENDATANG BERI RASUAH PADA POLIS SUDAH TERSEBAR!!!








Gambar di atas adalah saksi yang merakam adengan itu.Polis itu meminta saksi bagi merakamkan gambar untuk dibuat sebagai bahan bukti dan didedahkan kepada awam.

Aku respek betul dengan abang polis sorang ni. Melalui ayat percakapan dia dengan tukang amik gambar ni, jelas dia adalah seorang Melayu yang sejati dan baik.

Cina haram jadah sekor ni pulak apa dia ingat duit dia cukup besar?? Dia ingat dia punya duit boleh beli semua orang??

Dasar pendatang dan pemakan babi. Bangsa cina ni memang dah terkenal sebagai pemberi rasuah paling besar dalam negara ini dan kes ini adalah buktinya.

Semoga pihak berkuasa dapat ambil tindakan keras terhadap cina pendatang ni. Sudahlah diberi pemastautin tetap di Malaysia, undang-undang dilanggar mahu merasuah pula.

Aku memang bangga dengan sikap abang polis ni dah berharap semua polis di Malaysia mempunyai sikap seperti ini.

JPX

2 comments:

Anonymous said...

HARAMJADAH DAN SIAL PUNYA KERJA.
BABI BETUL. !

Anonymous said...

hahahaha aku tergelak pasal mamat melayu kene saman tu..hahahahha..

ingatkn terlepas la sikit jd saksi ke hehehehe...

anyway memang betul..polis skrang idup dh senang...cth terbaik adik aku...idup dia senang jd polis...gaji tak la sbesar pekerja swasta..tp boleh la senang idup..kawen awal...alhamdulillah dia ikut cakap aku masuk polis..

-smh-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa