Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, June 09, 2014

NIK AZIZ BAWA PAS KELUAR DARI PAKATAN TIDAK LAMA LAGI???!!!


AKU RASA ADA BAIK NIK AZIZ BAWAK PAS KELUAR CEPAT DARI PAKATAN RAKYAT.

PAS  JADI HAMBA DAN BUDAK SURUHAN JER DALAM PAKATAN.

PAS JUGAK TAK MAMPU UNTUK TEGAKAN SYIAR ISLAM DENGAN TENANG SELAGI MEREKA BERSEKUTU DENGAN KAFIR HARBI DAP.

INI DAP KALAH PRK PUN MEREKA NAK SALAHKAN PAS. ADA KE PATUT???

SEMOGA NIK AZIZ DAPAT  BUAT KEPUTUSAN YANG BAIK UNTUK KEBAIKAN AGAMA ISLAM. AMIN

JPX


KOTA BHARU 6 Jun - Mur­syidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat akan mendapatkan penjelasan daripada Lim Kit Siang mengenai tindakan DAP yang menyalahkan parti itu sebagai punca kekalahan mereka dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan baru-baru ini.

Nik Abdul Aziz yang juga bekas Menteri Besar Kelantan berkata, Penasihat DAP itu akan datang ke Kelantan Sabtu ini dan Pas akan menunggu penjelasan sebenar DAP mengenai isu tersebut.

"Sabtu ini Kit Siang akan datang. Kita tunggu hari itu. Kita tidak boleh ulas hari ini sebab dia hendak datang," katanya ketika ditemui selepas menyampaikan kuliah mingguan di Dataran Ilmu di sini hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Ahli Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP, Gobind Singh Deo yang mendakwa pendirian Pas mahu melaksanakan hudud di negeri ini menyebabkan berlaku protes terhadap pembangkang sehingga menyebabkan kekalahan calon parti itu, Dyana Sofya Mohd. Daud.

Gobind turut mendakwa kebanyakan pengundi di Teluk Intan tidak menyokong hudud kerana mereka berpandangan Malaysia merupakan negara sekular.

Tindakan pemimpin DAP itu seterusnya mendapat tentangan daripada Kerajaan Pas Kelantan yang mahu parti itu mengakui kelemahan sendiri sebagai punca kekalahan.

4 comments:

Anonymous said...

AKU TAK PERCAYA !
PAS RELA JADI BARUA DAP DARI PEJUANGKAN ISLAM.
PAS PENTINGKAN KEMENAGAN POLITIK, BUKAN UNTUK ISLAM.
JUBAH DAN SARBAN BOLIH JADI HIASAN, MACAM LEE KUAN YEW PAKAI SONGKOK......MACAM HANNAH YEOH PAKAI TUDUNG DAN bAJU MELAYU KURUNG !!!

mae said...

lebih baik nik aziz berdakwah dengan memberi penjelasan terperinci tentang islam kepada orang umno daripada takut menjelaskan tentang islam kepada cina kristian zionis dap.

Anonymous said...

kalu nik aziz nasihat adik dia dan orang2 pas supaya jangan sembahyang hajat musnahkan umno parti yg didokong org melayu dah cukup baik tuuuu

Anonymous said...

Sekor babi dah pergi ke Istanbul untuk salai dna babi ke TGHH. Sekor babi tua pulak akan salai TGNA.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa