Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, March 08, 2014

HADI AWANG KESAL DAN UMUM PAS KELUAR DARI PAKATAN PEMBANGKANG???

Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata parti itu terkejut dan kesal dengan keputusan Mahkamah Rayuan yang tergesa-tergesa menjatuhkan hukum bersalah terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam kes liwat II petang ini.

SUDAH LER HADI AWANG.

APA YANG KAU CAKAP TU SEMUA BOHONG.

MACAM MANA KAU BOLEH KESAL PULAK.

BUKANKAH KAU SENDIRI YANG PERNAH CAKAP.

ORANG PKR SEMUA TAK BOLEH PAKAI. ORANG PKR SEMUA JAHAT ORANGNYA. ORANG PKR IKUT AJARAN KOMUNIS. ORANG PKR JUAL PIL KUDA...

JADI TAK MUSTAHIL JUGAK ORANG PKR KAKI JUBURI. MAT SABU YANG KASI NAMA AL JUBURI PADA ANWAR. 

MAT SABU TU KAN ORANG KUAT PAS. JADI APA YANG KAU NAK KESALKAN???

SEBENARNYA RAMAI ORANG PAS YANG MASIH TEGUH AGAMANYA MENADAH TANGAN MENYEBUT SYUKUR KEPADA ALLAH.

PELIWAT DAH KENA JEL.

PEMBUAT HURU HARA DALAM PAS DAH MASUK DALAM.

KEPALA PENJUAL KALIMAH ALLAH DAH KENA HUKUM.

PENYOKONG UMAT ISLAM MURTAD DAH TAK BOLEH BEBAS LAGI.

ENGKAU SAHAJA YANG TAK HABIS BODEK PADA ANWAR.

KAU KENA SAMAN DENGAN ADUN PKR.

ADA ANWAR NAK TOLONG KAU???

MARILAH KITA SESAMA ISLAM RAIKAN KEKALAHAN ANWAR KALI INI DAN BERSETUJU BAHAWA INI ADALAH PERMULAAN PENYATUAN UMNO DAN PAS.

INI SEMUA KERJA ALLAH. 

KALAU UMNO NAK BUAT JAHAT SEKALIPUN TAPI ALLAH TAK IZIN, MAKA TAK JADI JUGAK KAN???

HADI AWANG ORANG KUAT AGAMA, BUAT SOLAT ISTIKHARAH DAN MOHON PETUNJUK ALLAH.

MENYOKONG DAN BERSEKUTU DENGAN ORANG JAHAT, KITA PUN SEKALI JADI JAHAT...

BIARLAH ANWAR DENGAN CARA DIA. BIAR DIA TANGGUNG APA YANG DIA DAH BUAT...

KALAU TAK NAK SEKUTU DENGAN UMNO SEKALIPUN, FIKIRLAH KEMBALI KEDUDKAN PAS DALAM PAKATAN TU...

SEMOGA ANWAR MASUK JEL, PAS PULAK KELUAR DARI PAKATAN...

JPX

8 comments:

Anonymous said...

Patutnya PAS bersyukur kerana solat hajatnya telah dimakbulkan Allah. Bukankah PAS nak Allah lindungi pihak yang dizalimi dan menjadi mangsa fitnah ? Allah dah tunjukkan bahawa yang benar tetap benar dan yang bersalah tetap ada pembalasannya. Terima jerlah wahai PAS Qadha dan Qadar dari Allah. Sesungguhnya Dialah yang menjatuhkan dan Dialah yang memuliakan siapa sahaja yang dikehendakiNya.

Anonymous said...

Ramai jer rakyat yg teraniaya, silent majority sentiasa mendoakan agar Malysia kembali aman spt ddulu. ami tk relaa negara ini dhancurkan dgn street demo. Walaupun kami busy dgn tugas di kantor, kmi tk putus berdoa, itula senjata kami. Mmg kkadang rasa nk berdepan dgn treet demo tu, tp kami perlu menjaga nama baik gomen of the day. Dimana bumi dipijak disitu langit dijunjung.
Mungkin doa org yg dizalimi, ie silent majority tlh dimakbulkan. Waallhuaklam.

Anonymous said...

Hadi orang banyak ilmu agama tapi nampak banyak yg Hadi tak faham.

Anonymous said...

Bodoh bahalul punya tuan guru. Nama je to guru. Otak letak kat lubang sewage. Dah 61 kali tertangguh pun tak adil ke? Bila aku kategorikan tua kutuk ni bodoh korang marah. Memang ulamak2 pas ni semua bodoh. Konon nak jadi PM. Ambik cermin tengok sikit muka tu.

Anonymous said...

Sokong Pas keluar dari Pakatan dan martabatkan kembali agama islam dan kerana disebabkan Pas berdamping dengan Pakatan juga lah agama Islam telah dicabar.

Anonymous said...

Nampaknya macam apa yang didoakan keatas orang2 haluan kiri kat puak haluan kanan macam dah terbalik kat die orang. Satu2 petunjuk dari Allah swt datang masih tak sedar2 juga. Akhirnya sekarang kerana nak menyumpah kat beberapa orang, seluruh Negara menanggung akibatnya. Bila Allah swt murka maka semua orang2 beriman turut mengenai balasan tersebut. Contohnya, hujan dah lama tak turun, air sungai mulai susut disebahagian tempat,. Harga barang2 semua naik tanpa dapat dikawal, ni pulak tiba2 sebuah kapalterbang hilang Ya Allah ampunkanlah dosa2 kami kaum muslimin dan muslimat dinegara kami ini. Angkatlah musibah yang melanda Negara kami ini ya Allah. Kasihanilah semua makhluk yang berada dinegara ini Berilah petunjuk kepada pemerintah dan barisan menteri agar bekerja dengan jujur dan ikhlas agar dapat bersatu dalam menangani mana2 masalah yang boleh dilakukan. Akhir sekali bukalah hijap mu Ya Allah dan berilah petunjuk kepada pemimpin2 kami tak kira drpd parti apapun jua agar bersatu hati menjunjung perintahmu ya Allah. Ameenn...

Anonymous said...

ilmu kalau di turun ke si dungu dan bodoh mcm hj hadi ni, tak jadi apa ilmu tu .. yg dia tau sebat bini dua tiga orang tu .. pastu minom kopi .. kepala hotak tak sama handal mcm kepala bana dia .. ulamak my foot !

Anonymous said...

Tertipu dengan slogan Puterajaya dahulu itulah yang menyebabkan matlamat mengalalkan cara walaupun sebenarnya perkara yang dilarang. Sepatutnya Islam didahulukan umat disatukan. Apapun selagi masih bernafas masih ada kesempatan untuk memperbaiki kesilapan dan bertaubat. Tetapi kerja yang bertangguh x kan ada hasilnya. Ketepikan ego kerana itu nafsu. PAS sepatutnya bekerjasama dengan UMNO bukannya pakatan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa