Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, October 21, 2013

WAJIB DIBACA OLEH MEREKA YANG DIPILIH DALAM PEMILIHAN UMNO!!!


SALAH satu sebab kenapa penulis tidak begitu canggung dengan keputusan pemilihan UMNO kelmarin (walaupun ada yang tidak memuaskan hati), adalah kerana penulis diyakinkan bahawa tahun 2016 nanti akan ada pemilihan lagi – tidak akan ditangguh seperti mana yang berlaku dalam beberapa penggal yang lepas.

2004 – 2008 sepatutnya ada 2 pemilihan, begitu juga tempoh 2009 – 2013.  Tapi sebab alasan pilihanraya, maka kita menerimalah keputusan untuk tidak mengadakan pemilihan setiap 3 tahun sekali.

Pada penulis, pemilihan 3 tahun lagi itulah yang penting kerana ia akan menyediakan parti dan BN untuk PRU14 pada tahun 2018.  Pemilihan jawatan tertinggi yang tamat semalam (kalau tidak ada masalah dengan RoS), sudah selesai.

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa