Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, August 21, 2013

RAJA MELAYU TERUS DIHINA DI FB!!!




MAKIN LAMA MAKIN MELAMPAU...
TAK KAN NAK  DITENGOKKAN AJA...
MANA PAK MENTERI YANG DAH ANGKAT SUMPAH NAK JAGA NEGARA...???
MANA PIHAK BERKUASA YANG ADA KUASA???
MEREKA NI NAK KASI JAHANAM INI NEGARA...
NAK BAIRKAN AJA???
BAIK BERTINDAK SEGARA...
BELOM KORANG SEMUA TERNGANGA!!!

JPX

1 comment:

Anonymous said...

Memang jahat betul si DAJAL-DAJALK PENGGANAS 'ustaz' PAS dan di FB ini, disyaki dibayar ejen Barat-Israel (dan sekutu mereka dari PAP-DAPigs/PKR), utk menjatuhkan dan menghina kuasa Raja-Raja Melayu, sbg. Ketua Agama Islam. Jadi hancurlah Islam sbg. agama PERSEKUTUAN dan Malaysia sbg. NEGARA ISLAM!

Jadi ini mengancam KESELAMATAN Islam/umatnya termasuk Raja-Raja Melayu kita, dan KEDAULATAN system Beraja Tanah Melayu PUSAKA kita ini, warisan dan korban berzaman nenek moyang kita dari sebelum dijajah British-Zionis lagi. Kalau kat Thailand, mingkin HILANG KEPALA si penghina Raja dia. KDN kena tangkap sebab PENGGANAS-PENGGANAS ini juga menghasut ke arah PENDERHAKAAN GANAS ke atas Tuanku-Tuanku Sultan kita!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa