Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, August 29, 2013

KISAH PERIBADI KJ SUDAH TERSEBAR!!!


Khairy Jamaluddin dianggap sebagai seorang yang unik dari dulu lagi. Beliau lebih tinggi, tampan (hitam manis) dan bijak daripada kebanyakan ahli politik di Malaysia. Pada pendapat saya, hanya Rafizi Ramli (yang perlu menurunkan berat badan beliau dengan segera) mampu bersaing dengan beliau dari segi politik mahupun intelek.

Bagi ahli politik yang lain pula, tidak kira kalau mereka dari PR atau BN, mereka setakat pemerhati dalam apa yang bakal berkembang untuk menjadi pertarungan untuk masa depan kepimpinan kaum Melayu dan akhirnya, Malaysia. 

Memandangkan Ketua Pemuda Pas Nasruddin Hassan Tantawi, semakin tidak relevan dalam arena politik nasional (kecuali dalam menggesa pembatalan konsert!), jelas bahawa dua pemimpin muda ini akan terus menjadi pesaing politik untuk beberapa dekad. 

TERUS BACA >>>DI SINI<<<

5 comments:

Ari said...

len ulu len parang...sape leh sambungkn

Anonymous said...

mesti ramai dah lupa satu artikel bertajuk Hikayat Khairy Jamaluddin : Putera Oxford ke Putrajaya tulisan Malaysia Today. Saya masih simpan salinan soft copy yang akan saya simpan sampai bila2... sapa berminat boleh inform saya.

Anonymous said...

artikel karangan Karim Raslan kolumnis STAR yg semua orang tau seorang yg condong kepada pembangkang, cuba baca tulisan2 beliau dalam SINARHARIAN... memang pembangkang habis!

ini komen Helen Ang ttg Karim Raslan

http://helenang.wordpress.com/2013/08/28/makan-nasi-kangkang-bakal-perdana-menteri-khairy/#more-34072

Anonymous said...

Podahh Karim Raslan...This KJ can pay anybody to write nonsense man. Orang Melayu tak akan lupa dosa-dosa KJ ni sampai bila2. U nak spin camana pon spin lah, orang melayu yang dok peghati...tengok muka pon tak hingin nak bagi undi kat si KJ ni.. takat kat rembau tu bolelah kelentong. Kat dalam dunia korporat ni pon orang yg eloquent memang ramai, tapi tang nak deliver jangan harap. Itu lah species si KJ ni, nak list kan projek2 KJ yang kelaut...nak nak... tak payah lah...buang borrehh, tu Idris tu elok sangat...Karim Rascal

Anonymous said...

KJ NI SAMA LEVEL JA DGN NAZRI DARI SUDUT KEKITULANNYA..BEZANYA NAZRI TU KITUL OTAI..DAN LEBIH KPD TERSURAT.. BDK KJ NI LBH KPD TERSIRAT SIKIT KEKITULANNYA..CUKUP BAHAYA KPD AGAMA,BANGSA DAN TANAHAIR..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa