Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, May 05, 2013

PENCETUS KEGANASAN PRU13 SUDAH KENA TANGKAP

3 lelaki warganegara Malaysia ditahan pihak Polis bersama 2 orang warga Bangla tadi di Lembah Pantai dipercayai cuba mencetuskan kekecohan.

Hasil siasatn pihak Polis keatas kenderaan yang digunakan satu unit camera dan satu unit video camera. Turut dirampas satu unit laptop.

Suspek 3 lelaki yang ditahan bersama 2 orang bangla itu dipercayai cuba memanipulasi hari pengundian hari ini dengan mewujudkan cerita bangla mengundi bagi pihak BN.

Kesemua suspek dibawa ke balai Polis bagi siasatan lanjut. Maklumat awal diperolehi bangla yang terlibat dalam lakonan pengundian palsu dibayar rm250 setiap seorang.

PERGH!!! Patut lah kecoh sana sini, rupanya depa yang buat benda ni semua nak wujudkan kekecohan dalam internet. Bangsat betul lah puak Pembangkang ni!

Mentang mentang dah tahu depa akan kalah. Memang kurang ajar lah depa ni. Celako!!!

Pesanan kepada semua. Jika jumpa van ataupun kenderaan yang meragukan sila laporkan pada pihak Polis berhampiran.

Sent from my iPhone

1 comment:

Anonymous said...

Nak buat cam mana itu arahan anwar dan penasihat strategi dari yahudi takkan tak perasan kot pecacai pr memang dah macam yahudi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa