Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, April 25, 2013

WAN AZIZAH AKUI PERNAH TOLAK LIWATAN ANWAR IBRAHIM!!!




Dalam keadaan semua orang memberi tumpuan kepada pilihan raya umum ke-13 yang akan menjadi detik penentu kepada masa depan negara, menilai manifesto kedua-dua parti, mendengar pandangan para penganalisis politik dan ekonomi; pemimpin Pakatan rakyat sibuk dengan kerja-kerja bodoh yang cuba mewujudkan sentimen tidak senang, hilang kepercayaan kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan anggota keselamatan.

Cukup-cukuplah menipu rakyat dan menghasut rakyat membenci kerajaan. Sila baca KERAJAAN bukan BARISAN NASIONAL. Bila kita hasut rakyat benci kerajaan ia hanya akan mewujudkan keadaan anarki dan sekelompok pengikut taksub yang tidak lagi menghormati undang-undang.

Kenyataan terbaru Presiden PKR yang mempertikaikan konnonnya ada pengundian awal bagi tujuan penipuan berdasarkan satu bukti kertas undi palsu yang disebarkan oleh penyokong Pakatan di ruang siber.

Wan Azizah yang telah berpuluh tahun mengundi dan menjadi calon sudah tentu tahu bahawa kertas undi yang disebarkan ini adalah palsu. Ini kerana kertas undi tidak akan meletak sebarang gelaran dan pangkat calon seperti mana kertas undi tersebut.

kertasundi

Tapi mengapa dan kenapa Wan Azizah masih mahu mempertikaikan ketelusan berdasarkan kertas undi palsu ini? Tujuannya hanya satu, mahu menghasut rakyat supaya percaya pilihan raya ini tidak telus dan ada penipuan.

Cukuplah wahai Wan Azizah. Dulu kata mahukan ketelusan dengan penggunaan dakwat kekal. Bila beri dakwat kekal, cari pula alasan lain.

undi+pos

Kalau hendak menghasut rakyat mengadakan rusuhan jika Pakatan kalah pun carilah isu besar atau bukti kukuh, bukannya berdasarkan kertas undi yang jelas palsu. Kalau hendak buat huru-hara pun buatlah kajian sikit, janganlah tukang propaganda bodoh sangat sampai nak buat kertas undi pun tak tahu.

Babi yang kerja menyondol hari-hari pun tak sebodoh Wan Azizah yang menyondol dalam isu kertas undi palsu ciptaan pakatan ini.

3 comments:

Anonymous said...

Dia masih boleh hidup senang diluar megara andai negara huruhara dan hancur. Balik untuk mendapat habuan sahaja.

Kita yang ada isteri, anak kecil dia pernah fikir ke?boleh ke hidup dlm kekacauan dan ketakutan.

Jelas perempuan jelik yg pentingkann diri sendiri dan hipokrit

Anonymous said...

HIDUP ANWAR DENGAN PENIPUAN. TAK HABIS2. LAMBAT LAUN KANTOI JUGAK

Anonymous said...

Anak beranak PEROSAK NEGARA..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa