Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Sunday, April 14, 2013

TERKINI:PAS MELAKA GUNA CALON KAFIR UNTUK PRU13!!!






PAS MELAKA MELAKUKAN SATU "KEJUTAN" APABILA MENAMAKAN SEORANG KAFIR UNTUK BERTANDING ATAS TIKET PAS DI DUN ASAHAN, MELAKA.

RICHARD WONG DINAMAKAN SEBAGAI CALON PAS BAGI KERUSI TERSEBUT.

NAMA RICHARD DAN CALON PAS YANG TURUT BERTANDING ATAS TIKET PAS PADA PRU 13 NANTI DIUMUMKAN OLEH MAT SABU AL-KHALWATI DI KAMPUNG TEDUNG, MERLIMAU SEBENTAR TADI.

RICHARD WONG DIKHABARKAN SETUJU UNTUK MELANGKAH MAYAT KARPAL SINGH BAGI MEMBANTU PAS MENERUSKAN HASRAT MEREKA MENUBUHKAN NEGARA ISLAM DAN HUKUM HUDUD (VERSI PAS)

RICHARD WONG JUGA DILAPORKAN TELAH "MASUK JAWI" DAN BELAJAR BEBERAPA POTONG AYAT AL-QURAN UNTUK DIGUNAKAN SEPANJANG KEMPEN PRU 13 NANTI.


SYABAS PAS, PARTI AJARAN SESAT DAN YANG TERKINI, PARTI ADA SPENDER!!!



JPX

8 comments:

usin said...

bagusla cam tu. salah satu usaha agar undi dpd masyarakat melayu Islam bertambah kurang. lagipun itu bertepatan dgn slogan PAS FOR ALL.
p/s; no more roti tempayan, patah selera.

Anonymous said...


VIDEO SEKS MUSTAFA ALI: JANGAN LUPA, KAMI YANG PERTAMA DEDAHKAN


SUKACITA dimaklumkan, Suarapakatanrakyat.com adalah laman web pertama yang membuat laporan akan kewujudan video seks membabitkan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali, Mei tahun lepas.

Artikel tersebut boleh dirujuk DI SINI

Kami telah beri amaran yang cukup lama, hampir setahun kepada pemimpin PAS untuk mengambil tindakan yang sewajarnya ke atas kumpulan tertentu dalam PAS yang menerbitkan video ini, tapi tidak dipedulikan. Maklum sahajalah, website kecil, tidak ada nama dan tidak terkenal pula.

Tapi sekarang bila video itu tersebar, apa kata PAS?

Kami ingin sekali lagi mengingatkan PAS supaya mengambil tindakan segera kepada kumpulan pro Kamarudin Jaafar yang menerbitkan video tersebut, yang mana kami dimaklumkan, identiti masing-masing diketahui pimpinan tertinggi PAS.

Kami tidak mengatakan Kamarudin Jaafar terlibat, kami katakan kumpulan yang pro kepadanya.

Kumpulan ini bahaya, kerana mereka bukan sahaja mempunyai video seks membabitkan Mustafa Ali, bahkan pemimpin-pemimpin lain PAS yang ada kecenderungan seksual yang tidak boleh dikawal ini.

Apa sekalipun, PAS tahu tentang kewujudan video ini tapi tidak mahu mengambil apa-apa tindakan, baik kepada Mustafa Ali, mahupun kepada kumpulan yang berusaha keras membuatnya.

Inilah yang suarapakatanrakyat.com kesalkan sangat. Kegagalan PAS bertindak dengan lebih awal, telah menyebabkan imej Pakatan Rakyat teruk tercemar

Anonymous said...

burit anjing la kau tibai. parti kau BN Budak2 Neraka. kau mat arip muka bulst mcn kepala donggong , kau la perosak agama. kau kata kat org. memang mak kau beranak kau dalam perdu buluh. kau berhati iblis. anak luar nikah kau,

Anonymous said...

mcm mana orang kafir boleh bantu pas untuk tingkatkan syiar islam? mohon pencerahan

Anonymous said...

pas patut gugurkan nama islam dari parti mereka.

Anonymous said...

Hmmm.....adakah richard wong kini telah menjadi ahli syurga? Apa pendapat tgna

Anonymous said...

Takde isu btul la korang....nmpk kebodohan sendiri. Tahap lama brpolitik.

Anonymous said...

Dah korang x mau Islam sepenuhnya..tp, Richard Wong mau Islam...biar lah dia...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa