Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, July 31, 2012

NING BAIZURA SERTAI PAS???


ORANG PAS JANGAN MARAH LER...
ABBY ABADI KEMARUK NAK MASUK SYORRGA PAS SANGAT...
NING BAIZURA WARAS LAGI...
TAK TERPEDAYA DENGAN PENIPUAN PAS..
SYABAS NING BAIZURA..
SEMOGA TERPELIHARA DARI KEJAHATAN PAS..

JPX



Penyanyi Ning Baizura binti Hamzah dalam satu kenyataannya hari ini berkata, beliau tidak mahu melibatkan diri dengan mana-mana parti politik.

Oleh itu, beliau menafikan laporan akhbar Sinar Harian, beliau 'bakal' menjadi ahli PAS dan menyifatkan laporan itu tidak benar.

Berikut adalah kenyataan penuh Ning yang dikeluarkan melalui peguam beliau.

Ning Baizura tidak melibatkan diri dalam mana-mana parti politik

Ning telah mendapati bahawa suatu kenyataan akhbar di dalam akhbar Sinar Harian bertarikh 30 Jun 2012 di man telah melaporkan bahawa Ning ada mengatakan niatnya/hasratnya untuk menjadi ahli seebuah parti politik Malaysia.

Ning ingin menyatakan di sini secara spesifik am dan secara keseluruhannya tidak berniat untuk menjadi ahli mana-mana parti politik. Ning selama ini adalah neutral dan impartial dalam hal politik Malaysia dan ingin terus menjadi apolitikal.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa