Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, June 21, 2012

VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM YANG PART 2 DAH KELUAR??



Cerita-cerita tentang bakal tersebarnya satu lagi video seks melibatkan Anwar Ibrahim diikut rapat oleh penyokong Anwar dan nampaknya blogger pembanggang dah siap sedia kali ini

Mereka sudah mula berkira-kira apa alasan dan bagaimana mahu melawan serta menjawab sekiranya video itu tersebar kelak.

Jika kita amati, ketika tersebarnya video seks pertama lelaki membelasah China Doll, aku yakin lebih 90% rakyat Malaysia percaya bahawa lelaki itu adalah Anwar Ibrahim.

Malah, ramai blogger pembanggang juga percaya bahawa itu adalah Anwar Ibrahim. Tetapi mungkin kerana ada sebab tertentu, contohnya bayaran yang lumayan, mereka terus menafikan dan mereka cipta pelbagai cerita hikayat bagi meyakinkan rakyat Malaysia bahawa Anwar Ibrahim berzina dengan China Doll adalah salah UMNO.

Kali ini mereka telah bersedia walaupun video tersebut belom pun keluar lagi. Mereka risaukan benda yang belom pasti. 

Mungkin ada di antara mereka sudah tahu akan kewujudan video tersebut dan mungkin ada di antara mereka sudah menonton video tersebut. 

Jadi adakah dari kalangan mereka ini memang sudah tahu siapa Anwar Ibrahim sebenarnya namun terpaksa menipu dalam penulisan mereka untuk membela penzina??

Manusia dilahirkan dengan kurnia akal dan gunakanlah ianya dengan sebaiknya. Keupaya menilai siapa Anwar Ibrahim akan memastikan Agama, Bangsa dan Negera kita akan sentiasa dalam lindungan Allah swt.

JPX

AYAT itu penulis petik dari sumber yang menyampaikan maklumat tersebut kepada penulis.  Rasa nak gelak pun ada bila dia dengan yakinnya menyampaikan kepada penulis perkara tersebut.  Sengaja penulis siarkan di laman ini supaya maklumatnya dapat dikongsi dengan pembaca, senang kita nak menilai strategi bagaimana yang digunakan pihak-pihak tertentu untuk menjatuhkan imej Datuk Seri Anwar Ibrahim. 

Khabarnya begini, video ‘terbaru’ ini sebenarnya sudah lama.  Ia dikatakan dirakam sejak zaman Lee Kuan Yew menjadi Perdana Menteri lagi dan disimpan oleh pihak-pihak tertentu di Singapura.  Kisahnya di dalam video tersebut, adegan dua lelaki sedang melakukan hubungan seks di sebuah bilik hotel di Singapura dengan salah seorang dari lelaki tersebut dikatakan ‘sangat’ menyerupai Anwar. 

Cuma yang tidak sedapnya, penulis dimaklumkan bahawa salinan video tersebut sekarang berada di Malaysia dan telah diserahkan kepada seorang pemimpin utama sebuah parti komponen dalam Pakatan Rakyat sendiri dan beliau dimaklumkan telah menonton video tersebut. 

Penulis secara peribadi tidak langsung terkejut dengan berita dan kaitannya dengan negara Singapura.  Ini kerana, dalam satu pendedahan pada 2010, Wikileaks telah mendedahkan maklumat kononnya perisikan Singapura sendiri mengetahui mengenai apa yang didakwa penglibatan Anwar dalam soal homoseksual ini dengan ayat yang digunakan ialah “[Mr Anwar] ‘did indeed commit the acts for which he is currently indicted’”.

2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang terlupa."Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan."(Al-Maa'idah-Ayat 8)
Berhati-hati dalam 'posting' yang di paparkan kerana ianya kelak bakal dipersaksikan di padang mahsyar.

Anonymous said...

gelojo orang tua kutuk ni. habih anak bini kau tidurkan yer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa