Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, June 13, 2012

UNIT AMAL PAS "ROMPAK" RM1.8 JUTA DUIT RAKYAT




HAH...
SIAPA NAK BAYAR KERUGIAN NI??
UNIT ANAL PAS NI MENYUMBANG AKU RASA TAKDE LANGSUNG...
MENJAHANAMKAN MEMANG KEPANDAIAN DIA...
KALAU DAH MEMANG PUAK PENJAHANAM...
JANGAN IKUT SIKIT PUN...
KALAU BOLEH PANDANG PUN JANGAN...
MAKA RUGI HANGUSLAH DUIT RAKYAT RM 1.8 JUTA NI...
KALAU RAKYAT NAK MARAH MEREKA NI PUN TAK GUNA...
MASA UNDI JANGAN PANGKAH CALON MEREKA...
HABIS CERITA!!!

JPX



KUALA LUMPUR, 11 Jun – Kerajaan menanggung kos keseluruhan sebanyak RM1.8 juta akibat daripada penganjuran perhimpunan Bersih 3.0 pada 28 April lalu,” kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.

Dalam jawapan bertulis kepada soalan Fong Po Kuan (DAP-Batu Gajah) pada persidangan Dewan Rakyat hari ini, Hishammuddin bagimanapun tidak menyatakan butiran kos yang ditanggung oleh kerajaan ekoran perhimpunan itu.

Hishammuddin juga berkata sebanyak 967 ‘tear gas’ telah digunakan pada perhimpunan haram itu termasuk 909 butir ‘shell tear smoke dan 58 butir grenade tear smoke’ ketika menyuraikan perhimpunan itu.

Fong ingin mengetahui jumlah tembakan gas pemedih mata yang dilepaskan oleh polis yang bertugas mengawal perhimpunan itu dan perbelanjaan yang terpaksa ditanggung oleh kerajaan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa