Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, June 13, 2012

KARPAL SINGH BERMATI-MATIAN PERJUANG BUKAN MELAYU JADI PERDANA MENTERI


\

Kenyataan Pengerusi DAP, Karpal Singh bahawa beliau tidak akan berhenti dari memperjuangkan bukan Melayu untuk memegang jawatan Perdana Menteri di negara ini, memperlihatkan bahawa usaha untuk menguasai tampuk kepimpinan tertinggi di negara ini tidak pernah padam di kalangan pemimpin dan ahli DAP.

Malah, Karpal ‘tersasul’ pula menyebut Lim Guan Eng sebagai Perdana Menteri membuktikan bahawa Anwar Ibrahim, Nik Aziz, Haji Hadi, ahli-ahli PKR dan Pas hanyalah menjadi kuda tunggangan atau balaci mereka untuk mencapai matlamat tersebut.

Namun, perlu diingat, bahawa kenyataan atau impian Karpal itu bakal menjadi kenyataan, sekiranya umat Melayu di negara ini terus berpecah belah hanya kerana perbezaan pendapat dan pendekatan di dalam politik seperti yang berlaku hari ini.

Lihat sahajalah hari ini, biarpun perpecahan umat Melayu di negara ini belum sampai ke tahap yang amat kritikal, namun golongan pejuang politik yang rasis dan liberal seperti DAP sudah mula memperlihatkan belang mereka.

Hari ini, mereka tidak lagi segan silu atau takut untuk bersuara mempertikaikan Islam sebagai agama rasmi, Raja-Raja Melayu apatah lagi untuk menghapuskan hak-hak istimewa orang Melayu yang menjadi sasaran dan kecaman mereka pada setiap masa.


>>>TERUS BACA DI SINI<<<

2 comments:

Anonymous said...

SEMUGA PERJUANGAN BELIAU BERJAYA, BUKAN "BUKAN MELAYU JADI PM" TAPI "BELIAU SENDIRI YANG MATI"...AMIN

Anonymous said...

Didoakan agar Karpal Singh koma dan mungkin semasa koma dia boleh belajar sesuatu tentang Islam. Sedar daripada koma Insya'Allah Islamlah dia dan menjadi pembela Islam sejati.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa