Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, June 21, 2012

ANWAR SUKA BERDANDAN DI DEPAN CERMIN???!!!


Pakatan sedang berhempas pulas mempertahankan pengaruh dan sokongan rakyat sedia ada. Keadaan tidak menyebelahi mereka lagi. Banyak faktor yang menyebabkan pakatan pupus sokongan baru.
Pengaliran keluar sokongan ini adalah disebabkan kesilapan bertimpa-timpa yang dilakukannoleh para pemimpin pembangkang. Hampir setiap hari ada saja kesilapan berlaku yang menyebabkan pakatan semakin terhimpit.
Tindakan bengong “Nizar Ngonan MB” yang mencari hal dengan raja-raja melayu tidak mungkin akan menambah sokongan kepada pembangkang.
Pakatan makin hilang punca. Ia semakin jelas kelihatan, apabila ceramah Zul Nordin yang cukup memeningkan puak pakatan digangggu dan diserang.
Anwar semakin “tak ketawan”. Apa yang dicakap sewaktu ceramah seolah-olah seperti orang sudah hilang iman dan roh islam. Desperado sungguh. Macam orang mabuk bawak kereta. Jumpa selekoh dia tekan minyak. Jumpa lampu hijau dia berhenti. Jumpa lampu merah dia jalan. Semua perbuatannya nampak serba tak kena. Mungkin sinar petunjuk dan hidayah sudah semakin jauh.

2 comments:

Unknown said...

Anwar dah semakin x keruan..

NAK ALIH DARI ISU RAMPASAN PADANG PKNS & RM3 BILION ANWAR, NIK NAZMI BUKA ISU BASI ISTIJUARA. Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

org yg dimakan sumpah akan menunjukkan tebiat & peel seperti itu la!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa