Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, May 10, 2012

ULANG SIAR: BUKTI PKR BERKIBLATKAN YAHUDI




1. Terdahulu, Yusamdi Yahudi sibuk berbicara dan mencadangkan agar Malaysia segera menghantar bantuan kepada Israel tatkala kaum Yahudi lahnaktullah itu dilanda musibah kebakaran besar. >>>CERITANYA DI SINI<<<

2. Tapi dua tiga hari kebelakangan ini banyak laporan yang mengatakan regim Zionis banyak melakukan kejahatan dan membunuh rakyat Palestin dengan kejamnya.

3. Tapi yang sangat menghairankan mengapa Yusmadi tidak menggesa agar Malaysia segera hantar bantuan ketenteraan bantu umat Islam Palestin???? Kenapa senyap sahaja bila Yahudi mengganas???

4. Ternyata sikap Yusmadi sama seperti sikap Bossnya yang telah terbukti sekutu kuat Yahudi Lahnaktullah iaitu Anwar Sang Peliwat. Semoga Allah bukakan hati Yusmadi dan pengikut Sang Peliwat ini untuk kembali ke pangkal jalan!!!

VIVA PALESTIN

GAZA CITY 29 Dis. - Tembakan dan bedilan meriam kereta kebal oleh rejim Zionis Israel mengorbankan seorang lelaki Palestin dan mencederakan lima yang lain di timur Khan Yunis di Genting Gaza, semalam.

Jurucakap perkhidmatan perubatan yang dikendalikan Hamas di Gaza, Adham Abu Selmiya berkata, mangsa yang maut ialah Hassan Abu Rok Qadeeh berusia 22 tahun.

Saksi memberitahu AFP bahawa Hassan Abu merupakan anggota Jawatankuasa Penentangan Popular (PRC) yang mengaku bertanggungjawab melancarkan tembakan mortar ke atas Israel beberapa minggu akhir-akhir ini. - AFP

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa