Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, December 08, 2010

YUSMADI MENJADI YAHUDI SETELAH "DILIWAT" ANWAR!!!





1. Anwar Sang Peliwat bakal digantung kerana membangkit isu fitnah yang mengatakan bahawa Kerajaan Malaysia ada hubung kait dengan Yahudi melalui APCO.

2. Pakatan Rakyat yang konon-kononya anti Yahudi/Israel bermati-mati siang malam pagi petang subuh senja menjaja cerita bohong mereka untuk memburukan imej negara mereka sendiri.

3. Tapi rupa-rupanya, dalam Pakatan Rakyat itu sendiri ada YAHUDI dan TALI BARUT ISRAEL!!! Buktinya, Yusmadi Yahudi mencadangkan agar Malaysia sebagai ahli OIC menghantar bantuan ke negara Israel yang sedang dilaknat ALLAH dengan bencana kebakaran.

4. JPX pun pelik di mana tahap ilmu Yusmadi ini. Malaysia tidak iktiraf Israel sebagai negara. Jadi di mana negara Israel??? Mengapa dia bersungguh-sungguh mencadangkan hal ini??? Adakah hal ini yang permasalahan warga Balik Pulau???

5. Yusmadi Yahudi ada sertakan jumlah mangsa kematian Yahudi di sana akibat kebakaran itu, 140 orang. Dia mungkin tidak tahu berapa pula jumlah saudara Islam yang telah terkorban dibunuh Yahudi!!!

6. Jika sebelum ini PR bersungguh-sungguh menentang APCO sekarang mereka pula bersungguh-sungguh pula mahu membantu Yahudi. Apa sebenarnya yang mereka cuba lakukan??? Kenapa tidak cadang agar OIC bantu melawan Yahudi dan kembalikan kuasa kepada rakyat Palestin???

7. Yahudi/Israel adalah musuh Islam dan membantu musuh Islam sama sahaja membantu golongan ini menjahanamkan Islam. ISRAEL BUKAN SATU NEGARA!!! SEMUA ITU TANAH RAKYAT PALESTIN!!!!

VIVA PALESTIN!!!!


JPX

1 comment:

Anonymous said...

gila ke apa negara oic pergi tolong yahudi?

OIC=ORGANIZATION ISLAMIC COUNTRY

ke aku yang salah faham

OIC= apostate islamic country

yusmadi ni ingat malaysia yang mana?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa