Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, May 09, 2012

SELURUH UMAT ISLAM DI MALAYSIA UCAP TERIMA KASIH PADA AMBIGA


Aku secara ikhlas dan tanpa paksaan ingin merakamkan ucapan setinggi terima kasih kepada Ambiga selaku Pengerusi BERSIH dan seluruh kepimpinan PR di atas kejayaan mereka mengadakan BERSIH 3.0 di Arab Saudi.

Kejayaan ini adalah satu usaha yang sangat baik dan bagus. Sebagai tentera kafir, Ambiga telah berjaya menjahanamkan Islam sikit demi sikit. Namun kejayaan ini tidak mungkin dapat dicapai tanpa bantuan orang Islam.

Kerjasama tentera kafir dan segelintir orang Islam yang hanya pada nama ini  berjaya mengeluarkan hasil yang boleh dinikmati oleh semua orang Islam yang lain. Baca di bawah ni



KUALA LUMPUR 8 Mei - Kerajaan Arab Saudi sedang membuat pertimbangan sama ada untuk mengenakan sekatan atau mengantung jemaah haji dan umrah dari Malaysia ekoran tindakan segelintir rakyat negara ini mengadakan perhimpunan haram Bersih 3.0 di Mekah dan Madinah baru-baru ini. 
Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata perkara itu dinyatakan Duta Besar Arab Saudi ke Malaysia Fahad A. H. Al-Rashid dalam perjumpaan mereka pada Jumaat lepas berhubung perkara itu.

Sekarang kita orang Islam nampak tak permainan jahat tenter kafir ni??? Berjaya tak dia kacau agama Islam, agama rasmi Persekutuan Tanah Melayu???

Aku pun tak sampai akal apa perasaan orang yang mengaku Islam bersekutu dengan tentera kafir ni??? Dia suka ke benda ni berlaku atau mereka pun sama merancang benda ini supaya ianya benar-benar berlaku.

Berpuluh tahun Malaysia dapat pengiktirafan dari kerajaan Arab Saudi kerana jemaah haji Malaysia adalah kelas pertama. Malaysia selalu dapat tawaran penambahan kouta Haji dan memang hubungan dua kerajaan ini sangat akrab.

Tapi sebab ada orang Islam yang kerja untuk tentera kafir ni, semua hubungan baik ini bakal hilang dan terputus. Yang paling tak syok, silap-silap nak buat haji kat Mekah pun tak dapat.

Kita orang Islam memang wajib ler pergi Mekah buat haji. 

Orang DAP Komunis memang ramai yang kafir so mereka tak heran nak pergi Mekah pun.

Yang PKR dan PAS kalau nak buat haji macam mana nanti kalau orang Malaysia dah tak boleh masuk Mekah???

PKR ikut Anwar pergi Jurusalem dan yang PAS buat haji kat rumah Pork N.Ajis jer, ok???

Sekali lagi, terima kasih pada BERSIH 3.0 cawangan Mekah yer...



JPX


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa