Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Recent Posts

Thursday, May 17, 2012

LAGI VIDEO SEKS AHLI PARLIMEN PEMBANGKANG TERSEBAR!!



Fuh!!! Hebat. Memang hebat. Selama ni, kita ingatkan hanya pemimpin lelaki je yang ada skandal seumpama ini. Tapi yang wanita pun ada jugak!!!

Apa nak jadi la dengan pemimpin sekarang ni ye. Kata nak memperjuangkan nasib rakyat. Tapi dalam masa yang sama, diorang buat kerja haram jadah.

Jadi, macam mana rakyat nak percaya dengan diorang lagi lepas ni? Dah dipilih untuk menggalas tanggungjawab, tapi tanggungjawab itu pun tak mampu dilaksanakan. Macam mana diorang nak jaga Negara kalau benda tu pun diorang tak mampu buat!!!

“InĂ­ merupakan jenayah siber. Polis akan melakukan siasatan rapi dengan bantuan pakar," kata jurucakap Polis Indonesia, Boy Rafli Amar. 
Akhbar-akhbar tempatan hari ini melaporkan, video berkenaan pernah dimuat naik di dua laman web iaitu kilikitik.net dan indonesiarayanews.com. Aria, bagaimanapun awal-awal menafikan penglibatan beliau dalam video seks itu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa