Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, May 01, 2012

DEWAN PEMUDA PAS TUBUH UNIT SERANG POLIS


Harap je laman rasmi Parti Ajaran Sesat (PAS). Kalau tak fitnah, bukan Haramkah la namanya. Kalau ikut kenyataan dari Haramkah, mereka kata Unit Amal PAS tidak merempuh polis di KLCC. Panglima malas nak ulas panjang. Korang boleh tengok print screen dibawah yang diambil dari laman web Haramkah.


Jadi benar ke Unit Amal PAS tak remput polis..?? Sejauh mana Parti Ajaran Sesat (PAS) ni penipu..?? Mari kita saksikan gambar dibawah..


Jika kita perhatikan betul-betul gambar diatas, jelas kedudukan pihak polis tetap TETAPI kedudukan Unit Amal PAS tidak tetap kerana berlari kearah pihak polis. Jadi macam mana Parti Ajaran Sesat (PAS) ni kata Unit Amal PAS tidak rempuh polis..?? Gambar diatas cukup membuktikan segalanya. Pada pandangan Panglima, PAS ni bukan parti Islam. PAS adalah sebuah PARTI AJARAN SESAT. Sebab tu mereka tidak pikir langsung soal dosa dan pahala. Yang PAS tahu hanya fitnah, kutuk, caci maki dan yang paling penting doa laknat pecah parut sesama Islam..

Panglima Harimau "PAS wajib bertaubat"


MEMANG CUKUP HANDAL ORANG PAS..
DAH TERANG DAN ADA BUKTI..
MASIH NAK BOHONG..
MATI KE KALAU  SEHARI TAK BERBOHONG??
BUKAN SETAKAT GAMBAR, VIDEO PUN ADA BUKTI..
TAKKAN NAK BERDALIH LAGI...
ORANG ISLAM MANA BOLEH BOHONG KAN...

JPX

4 comments:

Anonymous said...

macam satu group babi terlepas dari kandang

Anonymous said...

unit amal yang ditubuhkan pas tu sememangnya ditubuhkan untuk membunuh orang2 Melayu lebih2 lagi terhadap pasukan keselamat.mereka yang menyertai pasukan itu adalah terdiri dari mereka yang pakar jenayah dan dilindungi pula olih pemimpin pas yang terlalu kecewa terhadap dirinya sendiri yang akan sentiasa akan menafi dan sentiasa menyalahkan orang lain.

Anonymous said...

Dh terbiasa....benang yg dh basah lencun lagi nak ditegakkan...mengajar sekalian pengikut ke arah jalan yang salah....memang tak takut dosa

Anonymous said...

Aku tak nampak apa-2 dari screen shot Harakah ni ... yang aku nampak cuma "Hangatkan Kamar Anda Yang Dingin" ...

K'9999

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa