Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, March 19, 2012

VIDEO ANWAR IBRAHIM DI BANGKOK KINI TERSEBAR!!!!

Agak menarik untuk diperkatakan mengenai video Anwar Ibrahim bersama wanita Thailand sewaktu beliau berada disebuah hotel di Kota Bangkok. Video yang mana memperlihatkan Anwar Ibrahim ketua Pakatan PAS,DAP,PKR yang beraksi dengan dua orang pelacur kelas AAA Thailand.

Ada yang kata mengapa perlu diaibkan Anwar Ibrahim dengan mengeluarkan video seks nya. Ada yang kata video tersebut tidak patut dikeluarkan kerana menjatuhkan maruah Anwar Ibrahim. Macam macam pihak yang menghalang video Seks Anwar Ibrahim dari tersebar malah dari kalangan pihak pro kerajaan juga ada yang menentang.

Tak kurang juga ada dikalangan Blogger pro UMNO ataupun yang bernaung dibawah UMNO menolak mengeluarkan video seks Anwar Ibrahim kerana beranggapan Video Porno Anwar Ibrahim tidak patut dimainkan dalam media maya. Emmmm itu kata mereka. Kata Gomo pulak?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa