Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, March 31, 2012

PANAS:LYNAS PUNCA KEMATIAN SEORANG OKU!!!???




Hanya kerana satu kematian atas sebab yang biasa ini, Malaysiakini dan Malaysia Insider cuba mengelirukan rakyat dengan meracun pemikiran mereka dengan cuba mengaitkannya dengan Lynas. Tidakkah mereka pernah terfikir, bagaimana pula dengan beratus-ratus bekas pekerja ARE dan anak-anak serta cucu-cucu mereka yang jelas tidak terjejas dengan kilang tersebut? 

Lai Kwan sendiri masih hidup sehingga sekarang!!! 

Itu belum lagi disebutkan bahawa ARE sangat-sangat berbeza dengan Lynas atas sebab yang sudah banyak kali diterangkan sebelum ini. Mengulang benda yang sama setiap kali hanya merendahkan minda rakyat Malaysia sahaja. 

Berapa banyakkah agaknya wang dari dana luar yang diterima pihak-pihak berkepentingan di negara ini agaknya sehingga benda bohong pun cuba nak ditukar menjadi fakta. 

Pelbagai bukti saintifik pakar dari dalam dan luar negara telah membuktikan bahawa Lynas tidak mendatangkan bahaya dari segi sinaran dan radioaktif, tapi si benak Malaysiakini dan Malaysian Insider ini masih lagi menyanyi lagu yang sama tanpa disokong dengan bukti saintifik yang kukuh. 


KALAU DAH DASAR YAHUDI...
CAKAP MENANG TAK PERNAH YANG BETUL...
YAHUDI HARI-HARI BUNUH UMAT ISLAM...
APSAL MALAYSIAKINI TAK NAK LAPOR...???
DAH BERPULUH PAKAR CAKAP LYNAS TAK BAHAYA...
KENAPA MALAYSIAKINI TAK NAK LAPOR???
MP PAS CAKAP LYNAS SELAMAT...
KENAPA MALAYSIAKINI TAK LAPOR???
KENAPA MALAYSIAKINI SUKA LAPOR CERITA YANG TAK BETUL???
KENAPA MALAYSIAKINI SUKA PUTAR BELIT CERITA???
SIAPA YANG SURUH MALAYSIAKINI BUAT MACAM NI???
SIAPA YANG UPAH MALAYSIAKINI UNTUK BUAT KERJA MACAM NI???

JPX

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa