Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Tuesday, March 06, 2012

PANAS: GAMBAR ANAK SEDARA LIM KIT SIANG BOGEL KINI TERSEBAR!!!!





Memang mengejutkan bila Himpunan Hijau 2.0 ada yang sanggup berbogel kerana membantah syarikat LYNAS yang didakwa oleh mereka membahaya dan akan dibakar oleh radioaktif bila beroperasi kelak.

Yang mengelikan hati, kilang yang masih didalam pembinaan mengikut patern keselamatan yang belum siap sepenuhnya sudah ada yang mengatakan kilang itu sudah mengeluarkan radioaktif yang berbahaya.

Tempias yang cuba ditakut-takutkan oleh beberapa pihak yang tidak berapa mahir tentang skop LYNAS mula membuat rakyat faham bahawa isu LYNAS sudah sampai kepada isu yang dipolitikkan atas kepentingan individu tertentu.

Yang membimbangkan kelak, hari ini ada yang berbogel didepan kemera dan PC menyatakan bantahan kerana mereka dibekalkan maklumat yang sudah diputar belitkan.

Tidak mustahil Himpunan Hijau kelak puak pakatan haprak dan mereka yang dipengaruhi akan berbogel dijalanan demi menuntut perkara yang tidak masuk akal demi membela pemimpin mereka yang cetek ilmu. Terdesak sungguh!!

SUMBER: PENAKSJ

6 comments:

Anonymous said...

Cam Kenal jer foto yg kabur tu...

Anonymous said...

cina sepet ni memang tak tau malu. babi pun dia makan.

Jiwa Paradox said...

KALAU ADA UNTUNG PUNYA PASAL, CINA MEMANG SUKA!!!

Anonymous said...

ni laa contoh bila dah kena radioaktif , terus jadi macam cina DAP ni hahaha

Anonymous said...

hahaha stop lynas stop racist

Please stop using iphone, please stop using computer please stop using camera please stop internet why internet because to use internet u need to use modem, and modem material need rare earth to produce...

IF SUPPORT PLEASE STOP USING TECHNOLOGY...PLEASE STOP USING BULLSHIT REASON SUCH IT IS OK OTHER PEOPLE AT OTHER COUNTRY DIE AS LONG IT IS NOT OUR PEOPLE SO THAT YOU CAN USE IPAD...

ASSHOLE..BUT I GUESS YOU DONT HAVE NO SHAME RIGHT...

pukimaq said...

Sakitnya mata homo cun.Kalau sesama homo cun dan sayangku berbogel terujalah tengok bontot.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa