Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Saturday, January 28, 2012

VIDEO PENUH AKSI SEKS ANWAR IBRAHIM DI THAILAND: AKSI RANJANG YANG PERLU RAKYAT TONTON DAN NILAI


Anwar Ibrahim kini berdepan dengan satu lagi kejahatan yang dirancang untuk menjahanamkan politiknya. JPX yakin dan percaya, video seks yang dikaitkan dengan beliau yang tersebar tahun lalu masih lagi segar dalam ingatan rakyat Malaysia.

Video seks yang memaparkan seorang lelaki yang dikatakan Anwar Ibrahim, Ketua Pembangkang di Parlimen Malaysia bersetubuh dengan seorang wanita yang dikatakan pelacur warganegara China itu mengisi blogsfera dengan pelbagai tujuan.

Para blogger yang menyiarkan video di blog masing-masing dengan tujuan yang pelbagai. Ada yang bertujuan memperkenalkan wajah dan akhlak Anwar yang sebenar kepada rakyat Malaysia. Ada juga yang mahu menafikan bahawa lelaki itu bukannya Anwar.

Kemudian keluar beberapa teori dan fakta yang menyokong dan menafikan tentang video seks itu. Anwar tampil menayangkan perut beliau dan blogger serta rakyat yang ingin tahu masih setia menunggu di mana jam tangan Omega yang Wan Azizah kata ada dalam simpanan beliau.


Beberapa bulan terdahulu ada sekeping foto dan video pendek memaparkan seorang lelaki berjubah mandi di dalam bilik yang dikatakan hotel di Thailand tersiar di beberapa laman blog. Lelaki itu dikatakan adalah Anwar Ibrahim. Namun seperti biasa, tiada pengakuan dari tuan punya diri dan cerita itu tenggelam begitu sahaja. 



Tetapi hari ini sekali lagi sedutan video yang bersangkut paut dengan dari foto itu tersebar luas di alam siber. Video yang memaparkan pergerakan seorang lelaki di dalam sebuah bilik dikatakan hotel di Thailand itu saling tak tumpah rupanya seperti Anwar Ibrahim. 
>>>VIDEONYA DI SINI<<<



Di awal video sepanjang 2:25 minit itu, ada memaparkan tarikh 12 Januari 2011 dan nombor penerbangan MH782 (Kuala Lumpur-Bangkok) waktu pendaratan 16:20pm dan di akhirnya tarikh 13 Januari 2011, nombor penerbangan MH785 (Bangkok- Kuala Lumpur) dan waktu pendaratan 14:15pm.

JPX yakin dan percaya Anwar akan terus nafi beliau adalah lelaki di dalam video tersebut. Malah, penyokongnya juga akan mengatakan ini adalah salah satu siri fitnah anjuran UMNO/BN yang dilaksanakan untuk menjatuhkan dan memburukan pemimpin kesayangan mereka itu.

Walaupun sudah diakui tulen video seks yang terdahulu oleh pakar luar negara, Anwar terlalu sukar untuk mengaku dan kebenaran ini juga masih dinafikan oleh pengikutnya. Jadi JPX ada beberapa saranan kepada pengikut yang ada niat untuk tahu hal yang sebenarnya.

  • Minta Anwar tunjuk pasport antarabangsanya. Jika Anwar  Ibrahim berada di Malaysia pada tarikh tersebut, sudah tentu tiada stamp visa masuk/keluar Thailand di pasport antarabangsanya. Ini tentu sahaja menafikan beliau bukan lelaki di dalam video tersebut.
  • Dengan maklumat nombor penerbangan, penyokong Anwar boleh meminta syarikat penerbangan mengeluarkan passenger manifest (senarai nama penumpang bagi sesuatu penerbangan) bagi nombor penerbangan tersebut. Jika nama Anwar Ibrahim tiada di dalam manifest itu, tentu sahaja kita tahu video itu adalah fitnah.

  • Penyokongnya yang sangsi juga boleh mendesak Anwar Ibrahim untuk bercakap benar di mana beliau berada pada tarikh di atas. Tentu sahaja pergerakan Anwar ada rekod seperti laporan berita dan laporan bergambar mahupun tweet. Alibi seperti Wan Azizah  juga boleh digunapakai dalam hal ini. 
  • Jika penyokong Anwar Ibrahim merasakan pemimpin mereka teraniaya dan dalam masa yang sama mahukan kebenaran, desak kerajaan untuk tubuh satu Suruhanjaya Siasatan Di Raja untuk siasatan sedalamnya video lucah yang dikatakan "dilakonkan" oleh Anwar Ibrahim. 
  • Anwar Ibrahim juga boleh memfailkan saman kepada mereka yang menayangkan video yang dikaitakan dengan akhlak beliau. Datuk Eskay perlu segara disaman bagi membersihkan nama beliau kerana telah menjadi dalang kerana menyiarkan video China Doll.
Video yang kedua ini tidak ditayangkan sepenuhnya. Insan yang mempunyai video ini hanya menayangkan 2:25 minit dari keseluruhan video yang masih kita tidak ketahui berapa panjang dan berapa banyak aksinya. Kita juga belum tahu apa aktiviti yang dilakukan oleh lelaki yang dikatakan Anwar Ibrahim di atas katil yang terdapat di dalam bilik itu.

Pelbagai andaian telah dan masih dibuat. Sebagai blogger JPX perlu tahu apa isi video itu untuk dijadikan satu entri agar dapat dibaca dan dinilai oleh pembaca blog ini. Rakyat juga perlu tahu kebenaran sebelum memilih Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri Malaysia ke tujuh.

Dengan khabar Pilihan Raya Umum 13 sudah hampir, penyimpan video ini perlu segera menayangkannya agar dapat dinilai oleh rakyat yang sudah pasti tidak mahu pelakon lucah diangkat sebagai pemimpin negara bertuah ini.

JPX

4 comments:

Anonymous said...

kenape blogger umno tidak mengeluarkan sahaja "passenger manifest"..? korang pi la buat keja sket.. drpd nak tunggu puak2 PR buat..

Unknown said...

ANON 9:29. AKU BLOGGER UMNO PERCAYA BAHAWA LELAKI ITU ADALAH ANWAR JD TAK PERLU PASSENGER MANIFEST....HEHEHHEHE

penyokongketuanan said...

Dah kena remove la di youtube.

Ya Allah, lindungilah kami dari dipimpin oleh kaum Nabi Luth s.a.w

Anonymous said...

bagi je no pasport anuwar... nanti bley cek kat imigresen ahhaahaaaaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa