Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, September 21, 2011

PANAS:VIDEO SEKS TERBARU ANWAR IBRAHIM DENGAN GADIS MISTERI

KREDIT UNTUK PAPAGOMO
Ianya seperti sebuah trailer filem hebat abad ini. PapaGomo baru-baru ini telah mendedahkan  satu klip video pendek yang mana Anwar Ibrahim dan rakannya yang dia dakwa tidak kenalinya, Eskay keluar masuk lif di sebuat apartment.


Ramai rakyat Malaysia yang telah menonton video seks Anwar Ibrahim bersetubuh secara haram dengan pelacur cina .  Ramai yang percaya bahawa itu adalah Anwar dan hanya segelintir sahaja yang masih buta hati menafikannya.

Terbaru, tersebar lagi gambar dari sedutan satu lagi klip video seks Anwar Ibrahim di lokasi yang lain. 

Di dalam gambar itu, kelihatan Anwar Ibrahim memakai jubah mandi, katil queen size yang bersepah dan keadaannya seperti di dalam bilik sebuah hotel.

Jika mahu menafikan gambar ini adalah Anwar,  maka di perlu menjawab di mana dia berada pada 12-13 Januari 2011 pada jam 8.30 malam. (masa dan tarikh mengikut paparan masa pada gambar)

Adakah ini juga video seks yang melibatkan Anwar Ibrahim?? Apakah yang terjadi di dalam video itu??? Apakah aktiviti yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim dalam video tersebut???

Kepada pemilik video tersebut, jangan buat kami menunggu terlalu lama. Kami mahu tahu apa yang berlaku sebenarnya. 

Rakyat Malaysia menunggu dan mahukan kebenaran. 

DIOLAH DARI STOP THE LIES

JPX

1 comment:

Anonymous said...

Alahai nuar.. checkmate dah nii.. jom la kita lari luar negara..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa