Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, January 11, 2012

PAS NEGERI MELAKA GUNA KHIDMAT PENGGANAS DAN PENJENAYAH UNTUK KERJA PARTI!!!!


"SELEPAS RAYUAN DITOLAK, SEBOL PULAK YANG AKAN BERADA DISEBELAH DALAM"
UNTUK KENAL SEBOL LEBIH RAPAT KLIK >>>DI SINI<<<

Dalam kesibukan kita berbicara isu DSAI pada 901, kita terlupa bahawa rayuan kes berkenaan demontrasi ISA terhadap sahabat kita Hasbullah Bin Pit serta 2 org lagi ahli/penyokong PAS didengar juga pada hari di tempat yang sama dgn DSAI.

Mahkamah yang bersidang hari ini MENOLAK RAYUAN mereka. 

Harap sahabat-sahabat semua tidak mengkesampingkan kebajikan mereka. Tunjukkan solidariti kita kepada Saudara Sebol dan sahabat-sababat lain.

Mereka telah mempertaruhkan tenaga, wang ringgit dan nyawa untuk menentang kezaliman ISA. Kita semua mesti memberikan sokongan moral kepada mereka Timb. Pesuruhjaya PAS 3 MELAKA



DI ATAS ADALAH RAYUAN DARI TIMBALAN PESURUHJAYA PAS 3 MELAKA.

DIA MINTAK SIMPATI RAKYAT UNTUK BANTU PENJENAYAH!!

DIA MINTAK SIMPATI RAKYAT UNTUK BANTU PERUSUH!!!

DIA MINTAK SIMPATI RAKYAT UNTUK BANTU MEREKA YANG LANGGAR UNDANG-UNDANG!!!

KAT SINI PUN KITA BOLEH NAMPAK, PAS SANGGUP LUPAKAN AHLI PARTI YANG DALAM KESUSAHAN  DEMI MEMBANTU PELIWAT SUKA SAMA SUKA.

SEBAB TU KAT MELAKA, ORANG TAK SOKONG PAS. KALAU JADIK AHLI PAS SAMA JER TARAF DENGAN HAMBA ABDI DAP KOMUNIS.

KEPADA AHLI PAS YANG WARAS, SILA AMBIL KES INI SEBAGAI IKTIBAR DAN PENGAJARAN!!!

JPX

1 comment:

Anonymous said...

Tak taupun ramainya ahli PAS di Melaka,ingatkan semua rakyat Melaka ahli UMNO.Tapi jangan takut kerana di Kelantan hari hari ahli PAS keluar parti semenjak dulukala lagi tapi PAS tetap memerintah negeri tu.Jadi senario yg sama boleh di gunapakai iaitu walaupun ahli PAS bertambah ramai tapi UMNO juga yg memerintah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa