Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, December 12, 2011

NURUL IZZAH KENA HALAU DARI MALAYSIA???


TAJUK NAK GEMPAK...
TAPI KALAU JADI KENYATAAN...
MEMANG AKU SUKA....
AMAN MALAYSIA...
BAPAK PELIWAT...
ANAK PENGACAU...
MEMANG SATU KELUARGA NI MENYUSAHKAN MALAYSIA...

JPX

Nurul Izzah sebentar tadi berang apabila diminta keluar dari kamar perbicaraan kerana sehelai baju kuning berlogo BERSIH.

ASP Steven yang bertugas dikamar perbicaraan telah mengarahkan Nurul Izaah keluar dari kawasan tersebut kerana beliau menimbulkan kekecohan.

Insiden bermula apabila Nurul Izzah cuba mempertahankan seorang wanita cina yang memakai baju T berlogo BERSIH di kawasan tersebut.

Walaupun diberi penjelasan mengenai pihak Polis menetapkan tidak boleh membawa sebarang elemen politik ke mahkamah, Nurul Izzah cuba mempertikaikan peraturan tersebut.

Akhirnya, Nurul Izzah terpaksa dihalau keluar dari mahkamah dan beliau terpaksa akur walaupun kelihatan kurang berpuas hati.

Itulah akibatnya kalau cuba nak pertikaikan peraturan yang sedia ada. Apa Nurul Izzah tu ingat, undang-undang negara ni Uncle Karpal yang punya ke?

Padan muka dia kena halau !!!

SUMBER: MPP ONLINE

3 comments:

Anonymous said...

HALAU, HALAU, HALAU JAK SI IZZAH TU, BUKANNYA DIA SAYANG MALAYSIA PUN, PI SURUH DIA TINGGAL KAT US KER, SYRIA KE... ATAU LAGI BAIK DI ISRAEL TERUS...

Anonymous said...

biar dia rasa pulak duduk negara lain kalau dia tak suka duduk malaysia

Unknown said...

MEMANG ANAK BERANAK PUAKA NI MENYUSAHKAN!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa