Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Monday, December 12, 2011

TARIAN BOGEL HALAL PENDAPATAN UTAMA PULAU PINANG



KALAU DAH NAMA KAFIR....
MANA ADA HALAL HARAM...
PERANGAI PUN MACAM BENDA YANG MEREKA MAKAN...
BABI KAN MENYONDOL SEMACAM JER...
SEBAB ITU CINA KALAU BERNIAGA KAYA...
ORANG BOGEL PUN MEREKA BERNIAGA...
MENTERI BESAR PUN SUKA LER...
SURUH ANAK BERANAK DIA BERNIAGA...
BOLEH BAYAR CUKAI PADA KERAJAAN NEGERI...
DIA BERTAMBAH KAYA...
ANAK BERANAK DIA PUN BERTAMBAH KAYA...
ORANG PAS PENING PUN SUKA...
DAPAT MENTERI BESAR MACAM HARAM JADAH NI...
HARAM JADAH YER...
BUKAN KHALIFAH!!!!

JPX

PULAU PINANG – Sebuah pusat hiburan di sini telah menganjurkan sebuah pertandingan Tarian Seksi 2011 (Sexy Dance Competition 2011) yang menyaksikan gadis-gadis menari dalam keadaan separa bogel di lobi tarian kelab itu.
Kelab tersebut, Voodoo Pub & Bistro, yang dipercayai beroperasi di Upper Penang Road, George Town di sini, menganjurkan pertandingan itu menerusi beberapa peringkat sebelum gadis-gadis tersebut dipilih untuk ke peringkat akhir.
Misalnya, pada pertandingan ‘tarian separa bogel’ musim ketiga yang lalu, tiga peserta yang berada di peringkat akhir telah terpilih sebagai pemenang di mana seorang gadis yang hanya dikenali sebagai Rainbow berjaya merangkul tempat pertama, Angeline di tempat kedua, manakala Abby pula di tempat ketiga.
Dalam persembahannya, Rainbow yang mulanya berseluar jeans pendek dan berjaket gelap mula membuka jaketnya dengan meninggalkan baju dalam yang ketat sebelum beraksi ganas di atas pentas, ala-ala ‘Thai girl show’ di Thailand.

1 comment:

Anonymous said...

padan lah si anuwar gelisah semacam jer kat mahkamah tadi... sampai tak sempat tukar baju.. rupanya malam tadi ader tiger show kat penang!!! fuh lge tak jemput ker?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa