Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Thursday, October 06, 2011

NIK AZIZ KENA HEART ATTACK LAGI!!!???


TANAH MERAH 5 Okt. - Seramai 130 penyokong tegar Pas di sini menyertai UMNO selepas hilang keyakinan terhadap perjuangan pakatan pembangkang khususnya Pas yang dianggap tiada hala tuju dalam membela nasib rakyat terutama masyarakat bawahan yang serba kekurangan.
Mereka merupakan penyokong Pas dari kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Panau seramai 72 orang dan Kemahang 58 orang menyerahkan borang keahlian menyertai UMNO kepada Timbalan Ketua UMNO bahagian ini, Baharudin Yusof pada dua majlis berasingan di sini, malam tadi.
Mohamad Abdul Rahman, 70, memberitahu, tindakannya bersama rakan lain menyertai UMNO berdasarkan transformasi politik parti orang Melayu itu yang dilihat semakin berintegriti dalam membela rakyat.

>>>TERUS BACA DI SINI<<<

KESIAN POK NIK KENA TINGGAL...
DAH TUA-TUA MACAM NI...
KENA TINGGAL PULAK...
KEPADA SIAPA NAK MENGADU NASIB...
PENYOKONG DAN AHLI PARTI RAMAI YANG DAH PERGI..
YANG TINGGAL ANAK BERANAK DAN JUGA KRONI...

SYUKUR ALHAMDULILAH...
GELOMBANG MERAH DI KELANTAN SUDAH MULA DITERIMA...
PEMIMPIN KUAT BORAK JANGAN DILAYAN...
PEMIMPIN KUAT BOHONG BAIK DITINGGALKAN...
AJAK ANAK DAN RAKAN-RAKAN...
SERTAI UMNO UNDI BARISAN...

JALAN-JALAN PUSING-PUSING...
DULU BULAN SEKARANG DACING..

JPX

5 comments:

Unknown said...

ALHAMDULILLAH....Selamat Datang Ke Dunia Kebenaran. Saudara-saudara adalah antara orang yang mendapat keredaan ALLAH SWT....

ALLAHUAKBAR....!!!

usin said...

tinggal pas bukan dosa besarpun. mcm sokong team bola jugak. dari sokong kelantan tetiba beralih angin sokong trengganu. ok apa. walaupun umno tak la perfect 100%, paspun ada jugak cacat celanya. maklumla ciptaan manusia, tak gitu?

Unknown said...

hahahaha...
memang tak lama lagi habis ler pas ni tinggal nama jer...

Anonymous said...

Dah sampai masa orang Melayu bersatu sekarang . Janganlah mencaci sesama kita .UMNO memerintah juga dengan kehendak Allah .Bukan kita sesama Islam tidak boleh bergaduh .Itu pesan Quran dan Rasullalah SAW . Keluar dari Pas tidak berdosa saudaraku.

Anonymous said...

Memang ramai Penyokong PAS kembali pada UMNO tetapi ibarat Komunis menyerah kalah tetapi idologinya tidak menyerah.
Senang cerita ahli UMNO tapi pangkah PAS. Sebab tu Kelantan sehingga kini diperintah oleh PAS. Gimik penyokong PAS yang mengharapkan bantuan Kerajaan BN tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa