Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepadamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: “Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya)”. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. al-Baqarah (2) : 120

Wednesday, October 05, 2011

PANAS: SAM KETOT MENARI GELEK DENGAN ANAK DARA ORANG DI KHALAYAK RAMAI





1. Secara peribadi, JPX memang kagum dengan kebolehan yang ada pada pemimpin PKR. Baik pemimpin yang tua mahupun muda, mereka memang ada kelainan dalam mencari kredit dan populariti.

2. Pemimpin PKR hebat berhujah walaupun isinya kita semua tahu kosong dan diulang-ulang. Mereka juga pakar pidato walaupunapa yang disampaikan itu bohong dan fitnah.

3. PKR juga mempunyai satu sayap yang dipanggil AMK. Di dalam AMK, PKR merekrut orang muda yang kononnya cintakan keadilan untuk turut sama berjuang untuk Yahudi juga Peliwat.

4. AMK ini juga tempat berkumpul samseng dan kaki pukul. PKR menggunakan AMK sebagai "bala tentera" terutamanya bila mahu mencetuskan pergaduhan dan provokasi murahan seperti yang terjadi di dalam PRK yang lalu.

5. AMK ini diketuai oleh Shamsul Iskandar, anak emas Anwar Ibrahim. Dia dikenali sebagai Sam Ketot kerana memiliki tubuh badan yang ketot. Sam Ketot pernah dicabar oleh Chegu Bard semasa pemilihan lalu namun menang besar kerana itu adalah arahan Anwar Peliwat.

6. Apa yang istimewa tentang Sam Ketot pada mata Anwar Peliwat, hanya mereka berdua sahaja yang tahu. Pemilihan AMK yang dijalankan oleh golongan yang kononnya memperjuangkan keadilan memperlihatkan pergaduhan besar sesama sendiri, aksi koyak kertas undi, pemusnahan kerusi di kepala kawan dan perwakilan yang dibayar untuk menjadi perwakilan. 

7. Bila sudah berjaya mempertahankan kerusi Ketua AMK, Sam Ketot pun buat kerja. Dengan dana yang banyak dari sumber yang tidak diketahui, Sam dan kumpulannya pusing Malaysia membawa jenama PR untuk meraih minat terutamanya orang muda.

8. Dengan berbekalkan pelajaran dari sebuah sekolah Agama di Melaka, Sam Ketot menganjurkan pesta gelek di belakang nama Interaksi Balik Pulau. Kenapa dia buat di Penang bukannya di Melaka, tempat asal usulnya, hanya dia sahaja yang boleh jawab.

9. Bila ditanya kenapa Sam Ketot anjur program Gelek Perut ini, dia menegaskan bahawa dia rasa perutnya sudah terlalu buncit. Dia juga tidak mahu dikaitkan dengan perut buncit pelakon video seks lelaki yang tersebar berasksi bersama pelacur cina tidak lama dulu.

10. Sam Ketot juga mengatakan berjoget dan bergelek adalah amalan biasa yang menjadi kewajipan kepada semua ahli. Selain dapat menarik perhatian umum dengan mudah dan murah, ianya juga dapat melancarkan perjalanan darah dan juga elok kepada pemimpin PKR yang kuat mengamalkan seks bebas dan sejenis.

11. Sam Ketot juga menyahur seruan Anwar Ibrahim untuk bergelek di khalayak ramai dalam usaha menuju ke Putrajaya. Untuk rujukan, Anwar Ibrahim sering bergelek dan berjoget sebelum berceramah dan ini dijadikan contoh dan ikutan Sam Ketot.

12. Sam Ketot mengaku telah meninggalkan tabiat kencing di dalam seluar. Dia mengaku serik tidur di luar setelah dimarahi ibunya kerana sering kencing dalam seluar dan kencing rakyat Malaysia.

JPX

5 comments:

Anonymous said...

4. AMK ini juga tempat berkumpul samseng dan kaki pukul. PKR menggunakan AMK sebagai "bala tentera" terutamanya bila mahu mencetuskan pergaduhan dan provokasi murahan seperti yang terjadi di dalam PRK yang lalu.

___________________________________

kaki pukul haram jadah apa yg barua ni berani...

semua penakut tak der telor...

bukan cakap kosong tapi dah penah try...

pejuang hamas...

Anonymous said...

AMK ni berani kalau mereka ramai jer bro...hahahah

Jiwa Paradox said...

Sam Ketot hanya memberanikan diri. Yang lain tu terlalu taksub...

Anonymous said...

samseng pundek !!!

Anak Kampung said...

Shamsul ni bukan aku tak kenal. Pak Mertua dia pun dah naik malu ada menantu macam dia. Pak Mertua dia ni org kuat UMNO kampung aku. Tak percaya tanya aku..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Portal Berita Semasa